corsa a Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 hei har fått meg et lite prosjekt en corsa a c20ne :yodude: ka må gjøres for å noe sant godkjent og kor kan man få tuv papirer er egentlig en 1.4 -90mod trenger litt info om ka som kan gjøres med denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 er jo ca like mange hester som i corsa gsi, dog sikkert litt høyere dreiemoment + tyngre motor. vil tro at det bær gå greit med bremser og færer fra kadett gsi, + dokument på hvor mye de forskjellige motorne veier. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa a Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ok takk for svar har vektra bremser foran men e det noen som har papirer på dette eller vet kor eg kan få tak i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Usikker på om fjærer fra kadett passer rett i corsa fjærbenet. Ville satset på corsa-B 16v oppsett på bremser, stag og fjærer. Den har 109hk, så burde være mulig å få godkjent 115hk da Går jo nesten innenfor 15% regelen med orginalt understell/bremser også. 98hk kontra 115hk Bare å sende en søknad til ditt lokale biltilsyn om hvilke planer du har og fra hvilke bil motor og andre deler kommer fra. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa a Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 har no fått meg dele bil som e godkjent med c20ne så no holder eg på å flytte alle delene over. noen som vet om noen fete bodykit til bilen helst ett som e en del bredere en orginalt så eg får plass til 205 eller 215 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 har no fått meg dele bil som e godkjent med c20ne så no holder eg på å flytte alle delene over. noen som vet om noen fete bodykit til bilen helst ett som e en del bredere en orginalt så eg får plass til 205 eller 215 Til Corsa A er det nok vanskelig å få tak i noen pene "bodykit" lengre. Får masse stygt i UK, men de to pene jeg har sett, Lexmaul's og Irmscher's, er nok vanskelig å få tak i for tia. Bare spør Bent :) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 har no fått meg dele bil som e godkjent med c20ne så no holder eg på å flytte alle delene over. noen som vet om noen fete bodykit til bilen helst ett som e en del bredere en orginalt så eg får plass til 205 eller 215 vet om ett sett som ligger i sverige, usikker på hvor mye det bygger, men litt er det nok. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg