sindr Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hei! hvis jeg kobler kondensatorer på + ledningen til hver høyttaler for å ta bort feks bassen under 80hz, vil det avlaste forsterkeren noe, eller blir det like tungt for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 no e ikke eg en ekspert (det e farlig å kalle seg det) men tror ikke det skal ha så veldig mye å si. men hvis eg først skulle koblet på noe så ville eg brukt et sjikkelig delefilter. men med mindre de hz under 80hz ikke e til plage (vrenger osv) så hadde ikkje eg gjort noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hei! hvis jeg kobler kondensatorer på + ledningen til hver høyttaler for å ta bort feks bassen under 80hz, vil det avlaste forsterkeren noe, eller blir det like tungt for den? Har du ikke delefilter på forsterkeren? Uansett vil det nok ikke gjøre så mye annet enn å skåne høyttalerne for lange utslag. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg