Gå til innhold

Honda Accord - "Tha Lowrider Prosjekt"

Ranger emnet


AcciDabbi

Anbefalte innlegg

Her har jeg lagt ut et før- og et etter-bilde av min accord.. Den er fremdeles under utvikling, men kunne gjerne tatt imot noen synspunkter på hva mere jeg skal gjøre.. Noen forslag? Det ska ikke settes på noen form for body-kit, men til sommeren kommer det på Evo6-look panser, felger: BrockB1 8,5*17 ET13, ny og litt større frontleppe og nye oppgraderte bremser..

(Flere bilder her: http://bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3319 )

2wfjxps.jpg

22259.jpg?27-10-2006 18:46:36

 

Sjekk ut denne råå filmen før dere forsetter:roll:

http://www.youtube.com/watch?v=PA9ooZHHDh8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HK i den? Spec's ?

Det er ikke noe spesielt med motoren ennå.. Har effektgreen-rør og fri eksos til en potte ifra BS-Bildeler.. Åsså åpent luft-filter.. Motoren er en 2,2l innsprøytning.. 150hk.. men tro det eller ei..den sparker godt ifra :boxing Hehe.

Men vis alt går etter planen så skal jeg montere turbo seinere og doble hestene til 300.. men dette er fremtidige planer.. først og fremst felger, panser og frontleppe til sommeren..

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Accord er staselige biler. Jeg syns du skal droppe de speila og planen om Evo-panser. Men det er din bil. ;)

 

Hehe.. Jeg synes det orginale panseret eg litt kjedelig.. Liksom så flatt.. så vil ha litt mere liv i det.. Men det er ikke et helt panser, bare et scoop som jeg skal lakke inn.. (se bilde) Men speil.. Det er da finere med disse enn di orginale? Krom passer også sammen med listene rundt vinduene.. Eller noen som har andre forslag?

 

330qnm1.jpg

 

Her er et Evo6 panser..

 

4hi6kwz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har fulgt opp dette prosjektet helt fra begynnlesen tenkte jeg a jeg kunne sette opp en liste over alle ting som er gjort med bilen til nå..

 

-Sveist rust i den ene hjulbuen bak

2ppkl0j.jpg

 

-Senket med senkefjører 40/40 og godkjent hos biltilsynet

2j4rhpv.jpg

 

-Valset hjulbuer for å få plass til større felger

2gwddt2.jpg

 

-Grillen ble lakket svart/rød og satt på lyktelister

30iu7mx.jpg

 

-Fjørene ble kappet og bilen ble senket 110/90

-Satt på M3-speil i stede for di orginale

34nmwiv.jpg

 

Flere oppdateringer kommer senere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor Brock B1 felger må du skaffe noen skikkelig old school japse felger!! små og breie!! Det ser konge ut!

 

Hehe.. Old School?? har jeg aldrig hørt om.. Men vis du har et bilde du kan laste opp?? Den blir jo RÅ med brock felgene da.. Må bare senke den litt mere.. :roll: Hehe.. Har lagt inn et photo-shoppa bilde av bilen med Borck felger.. Check it out..:yodude:

 

2l8g6dt.jpg

 

Det blir jo ikke helt ligt som på bilde da.. De kommer myyye lengre ud.. derfor må bilen valses mere enn den er nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår