Gå til innhold

Live For Speed

Ranger emnet


bidz

Anbefalte innlegg

Originally posted by bilcross_driver

Får fortsatt opp at det står: Component 'CMODLG32.OCX' or one of its dependencies not correctly registred: a file is missing or invalid

 

 

Dette skjer da jeg trykker på LFSTweakPro_03H.exe

 

Og har den nyeste patchen, har også lastet ned LFS Demoen på nytt..

 

Du må laste ned en vanlig versjon av LFSTweak (ikke PRO) og instalere den først. Samme hvilken versjon, bare den passer til S1. Da forsvinner problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ealoken

den Turbo bilen du får i demoen går ille fælt i forhold til den uten da. ligger lett breit i 3 gir:D

der sa du noe...jeg var helt FRELST når jeg spilte demoen for lenge siden.. kjørte online med GT-bilen i flere timer i strekk og ofret blod og svette (og bare svette da) for poengene. Det var råmorro fordi det var så jevnt med den bilen...nervepirrende å ligge bumper-to-bumper i 5 runder i strekk. Etter å ha kjørt GTen i flere timer kan du tro det var SYKT å plutselig kjøre GT Turbo....herregud som den bilen dro og hylte fra dumpventilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

der sa du noe...jeg var helt FRELST når jeg spilte demoen for lenge siden.. kjørte online med GT-bilen i flere timer i strekk og ofret blod og svette (og bare svette da) for poengene. Det var råmorro fordi det var så jevnt med den bilen...nervepirrende å ligge bumper-to-bumper i 5 runder i strekk. Etter å ha kjørt GTen i flere timer kan du tro det var SYKT å plutselig kjøre GT Turbo....herregud som den bilen dro og hylte fra dumpventilen :D

 

Men ta å tweak den litt ;) endre powerbanden og litt på HK delen, 500 HK og AWD samt 265/40/19" foran og 295/35/21" bak.

da sittern. men bremsene bør da stå på 1300nm!

 

Men er som du sier, kjørte perfekt med Gt en, lå perfekt sidelengs osv. kom til GT Turbo, og inn i hælvette å den dro.

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...se om jeg har skjønt deg riktig...

du åpner rett å lett spillet..

gå inn på singelplayer...

minimer spillet..alt+tab altså..så åpner du det programet..da er det bare å forrandre på ting..åså save settings heilt nederst..så maximerer du spillet..å kjører:cool:

 

okay..var det det du mente no:P?

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå vil jeg ha tweak saken!!!! Hvor finner jeg den?!? Etter ørten hundre år fant jeg den trodde jeg... :s men det var vsst pro saken, lfstweakpro_03H.exe

Så på et annet forum leste jeg at da var det "bare" å installere vanlig tweak først.. Hvor finner jeg den?!?!?

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg ha tweak saken!!!! Hvor finner jeg den?!? Etter ørten hundre år fant jeg den trodde jeg... :s men det var vsst pro saken, lfstweakpro_03H.exe

Så på et annet forum leste jeg at da var det "bare" å installere vanlig tweak først.. Hvor finner jeg den?!?!?

 

Har du version h (siste version) av lfs så er det riktig tweak det der.

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=101964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg ha tweak saken!!!! Hvor finner jeg den?!? Etter ørten hundre år fant jeg den trodde jeg... :s men det var vsst pro saken, lfstweakpro_03H.exe

Så på et annet forum leste jeg at da var det "bare" å installere vanlig tweak først.. Hvor finner jeg den?!?!?

 

 

Her er den. http://forum.rscnet.org/showthread.php?s=&threadid=88749 :)

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Høres ut som en flymaskin når jeg fyrer løs min 8l v12 med 6500hp! Synd det ikker noen bane å teste topfart på :) Kommer bare opp i 460km/t før ræva slipper på den og jeg mister kontroll :(

 

sette på 4wd? fulle sperrer? 50% foran og bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lasta ned lfs for en stund siden, men i går lasta jeg ned den tweaken så man kan mekke på bilen. men det jeg lurer på er om det går ann å spille på nett med tweaka bil..for når jeg prøve stod det noe sånnt som "server har ikke samme bil" eller noe sånn....noen som har klarer å spille på nett med tweak?

På utkikk etter turbobil.

 

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår