Gå til innhold

VINTERTREFF LÅNKE 10 FEB kl 09.00

Ranger emnet


Kenti

Anbefalte innlegg

Mener selv at treffet ble brukbart..Men klar over at d ble rot i "kø"-systeme...En av grunnene er vell til at alle vil være sjefer,å skal ordne alt selv...

Beklager på det sterkeste at det ble som det ble...Men jeg hadde d fint jeg...

Har mye å ordne til neste treff..

Men trøst dere med:det blir ikke noe værre:P

Man lærer av sine feil....Men vil si at en av grunnene til at d ble rot,er pga av sjåførene å....de stilte seg i kø uten å tenke på de som var ferdig på banen å skulle parkere..Hvordan skulle de komme seg opp veien da?

Men som sagt:vi kommer sterkere tilbake

 

om du som ikke kjørte bil hadde det kult, spiller ingen rolle, for når folk kommer på et BILtreff er det for og kjøre bil. Når dette er fraværende, blir det irritasjoner blan tfolk, og da oppstår dette. Når treff"lederen" gjentatte ganger blir konfrontert med problemet, og ting fortsatt ikke skjer, da er det noe vitalt som mangler. Omtrent alle andre som arrangerer treff, gjør det på samme måten, netopp fordi denne virker, hvorfor skal dere prøve på noe som ikke virker ??! Jeg kom litt før 11, og når jeg dro i halvt sinne klokka halv 4, hadde jeg kjørt FIRE runder på banen. det sier litt. På alle andre treff jeg har vært på, har jeg kjørt mer enn det på 1 time, netopp fordi de gjør det på den måten som virker, noe dere så absolutt ikke gjorde.

-sierra 5,0 "lat"

-Patrol 3,3td " brukshore"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For å få forsvare litt SGK så var det meget trangt nederst i bakken der, så 2 biler kunne rett å slett ikke møtes i tillegg til at det sto biler parkert oppover sidene. De kunne ha brøyta ut en meter eller 2 til istede for å la de store snøhaugene ligge der. Men til tross for det så vart det ganske så bra ETTER det ALT for lange oppholde i kjøringa som var. SGK lærer helt sikkert av sine feil og vil komme sterkere tilbake vil jeg tro. Det er ikke bare bare å håndtere en stor mengde med biler når man ikke har noen erfaring med det.. Det vet vi alt om.....

 

Men ta turen til Surnadal og bli med på treffet vi arrangerer til helga så får du forhåpentlivis kjørt deg litt mere :)

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at dette var det første treffet vi arrangerte..grunnen til at problemet ble fixet var nettop fordi at "leder`n"fikk vite hva som foregikk...Takker være Steinar fikk vi løst problemet...Alle kan møte på problemer..å da er det bare bra om vi løser d..Uansett hvor lang tid d tar...Kom på at de fleste klubbene som arrangerer treff på lånkebanen har gjort det mange ganger før...Det her var første gangen til oss...Men vi har mye å lære...

Har snakket med mange som deltok på dette treffet,å de sa at d var et rimelig bra treff,men "kø"problemet kunne vi ha vært foruten.......

 

Men klubben legger seg langflat å beklager på det sterkeste...

 

Kåm heller med forslag til hva vi kan gjøre annerledes:D

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang kan dere la være å slippe snøskutere og ATV-er ut på banen, de kan finne seg ett Jorde å leike seg på.. Hørte jeg noen si BILTREFF? Det var irriterende nok å måtte vente fire timer i kø om man ikke skulle vente i en halvtime på at man skulle slippe ut så mye ræl på banen..

 

Forøvrig synes jeg halvparten av bilene kunne ha blitt nektet inngang i teknisk, enkelte så jo ut som de var smulget ut av skroten..

 

 

Når det er sagt fungerte banen greit nok på begynnelsen av dagen, men på slutten ble det vanvittig glatt..og løpet ned bakken og opp igjen burde kanskje ha vært forbeholdt firehjulstrekkere, var vanvittig kiipt å laffe bak noen med 2wd som såvidt kom seg opp bakken der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det var dumt og ha det første treffet på vintren jeg da! vent til våren/sommern med neste treff! og det er vell ikke noe å prøve og skjule at mange var ganske negative til sgk etter dette treffet! møtte jo mange som sa at dette var det dåligste treffet de hadde vært på! selvsagt pga at det var det første treffet og mye rot! tror et treff på sommers tid hadde vært mye enklere å håndtere! men lærer nokk av feilene! var iallefall heldige med været da selv om det var litt kaldt! bedre lykke neste gang

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at scooterne vart sluppet på banen ,var fordi d skulle være et såkalt "pause-underholdning"...Syns det er llitt dålig at folk rakker ned som bare juling,når dette er det første treffet vi arrangerer...å at vi ikke hadde noen god tid på å forbrede oss...

I stede for å kjefte at vi har gjort det så dålig å sånn,så kom heller med forslag til hva vi kan gjøre neste gang..Mye likere det:p

 

Å by the way:det der med teknisken er jeg absolutt helt enig i...Jeg mener at mange av bilene som var der,ikke skulle ha gått igjennom teknisk...

Dette er noe jeg kommer til å ta opp på evalueringsmøte!

 

Uansett så hadde jeg det kjempe bra på treffe jeg...

 

Men som sagt: Vi legger oss langflate å ber om unnskylding for at d ble rot...

 

Vi kommer tilbake sterkere...

 

Alle fortjener en sjangse

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kolles innvirking har du på møtan da?? sitt vell itj i nå styre du vell desibell???? folk må få si ka dæm mene! klubben må nesten tål kritikk! eneste måten en lære på e jo å få hør ka som andre mene kunna vært gjort bedre!

 

greit nåkk mang av bilan va stygg! men d va vell bare batteri, lys, dekk å lekasja som vart skjekka i teknisk så da e d jo itj så vanskeli å slæpp igjennom!

skulla kansje vært nånn som kanj litt om bil som ha stått på teknisk å da! menmen! som sakt så bli d helt sikkert bedre neste gang!

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke utpå og kjørte selv denne gangen, og er kanskje gla for at jeg ikke gjorde det denne gangen da! så ut som det tok laaaang tid før man fikk utpå og kjøre noen runder, var nokså trangt helt nederst på banen dær man kjørte utpå og inn igjen..

 

men må vel gi klubben en sjangse til, er jo tross alt det første treffe dem arrangerer så..!

 

lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kolles innvirking har du på møtan da?? sitt vell itj i nå styre du vell desibell???? folk må få si ka dæm mene! klubben må nesten tål kritikk! eneste måten en lære på e jo å få hør ka som andre mene kunna vært gjort bedre!

 

greit nåkk mang av bilan va stygg! men d va vell bare batteri, lys, dekk å lekasja som vart skjekka i teknisk så da e d jo itj så vanskeli å slæpp igjennom!

skulla kansje vært nånn som kanj litt om bil som ha stått på teknisk å da! menmen! som sakt så bli d helt sikkert bedre neste gang!

 

 

 

Nei jeg sitter ikke i styret!Men når vi ska ha evalueringsmøte kommer mye til å bli tatt opp..Alle de som har noe å si,blir hørt på når det er møte da..så vil si at folk har innvirkning.

 

Jeg sier ikke at folk ikke kan utrykke sin mening...Alle har forskjellige meninger...

Å jeg er fullt klar over at det er en stor del som syntes at dette treffe her va drittdåli...Å d respekterer jeg fullt ut...

 

Å det der med teknisken:Jeg mener at de som sto der burder hatt litt peilig,å sett litt bedre på bilene...

Å det sa jeg til lederen å....

 

men men..Håper at folk vil komme neste gang vi arrangere treff å da:P

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke utpå og kjørte selv denne gangen, og er kanskje gla for at jeg ikke gjorde det denne gangen da! så ut som det tok laaaang tid før man fikk utpå og kjøre noen runder, var nokså trangt helt nederst på banen dær man kjørte utpå og inn igjen..

 

men må vel gi klubben en sjangse til, er jo tross alt det første treffe dem arrangerer så..!

 

lykke til videre!

 

Endelig litt positiv tilbakemelding...Tusen hjertlig:)

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra spøk t revolver :)

her er da mine bilder :) kommer flere ;)

Runars Pene Bimmer:

DSC00015.jpg

Kenny's Camry som fikk møte snøfonna ett par ganger :P

DSC00016.jpg

Sætnan's pene Cossie som vant people's choice:

DSC00017.jpg

242 Tic som gikk freskt

DSC00018.jpg

En stykk bimmer som fikk kjørt seg også:

DSC00019.jpg

Vebbas Vogn, (DU SKUFFA PÅ BANEN!!!!)

DSC00020.jpg

Hele rekka som stod der på morran

DSC00021.jpg

Simon's NYDELIGE Audi 200Turbo Quattro med 225-45R18!!!

DSC00022.jpg

DSC00023.jpg

Lexus IS som fikk leka seg litt og:

DSC00024.jpg

Så rekorden som er en slager på lånke med enorm endestuss:

DSC00025.jpg

Volvo 240

DSC00026.jpg

Pen Audi A4 TQ

DSC00027.jpg

DSC00028.jpg

Iverrofs Calibra 4x4 Turbo:

DSC00029.jpg

Mindre pen 2.3-16V som jeg ergra meg over!!!

DSC00030.jpg

DSC00032.jpg

men den vant Breisladden da ;)

 

Bildene fra breisladd og litt frikjøring:

Bilene står linet opp:

P2100001.jpg

diverse:

Bmw'n som var i sving

P2100002.jpg

Søt liten Mx5 :)

P2100003.jpg

Quattro slår Aldri feil ;)

P2100004.jpg

Bmw E34

P2100005.jpg

hva er vel ett treff uten 240?

P2100006.jpg

Vebba, og jeg siterer som han sa til meg på msn "må ha fullt rattutslag ellers er det ikke drifting syns jeg" bildet sier vel sitt?

P2100007.jpg

Mb190e 2.3-16 Bilen sin ja :D Framtidige meg? :P

P2100008.jpg

Nok en traktor :P

P2100009.jpg

En gjeng fra surnadaln som hadde gått sammen for å kjøpe herjebil ;)

P2100010.jpg

Anna gjeng fra surnadal som kjøpte en 240 til 2000 :P

P2100011.jpg

Enda en Quattro men ble hindra pga Surndalingene:P

P2100012.jpg

hva er vel ett treff i nord trøndelag uten 240?

P2100013.jpg

"nå eeeeeeeer det tango for to"

P2100014.jpg

enda en toførr

P2100015.jpg

Sætnan i full sving

P2100016.jpg

nå er jeg lei av volvo!!!

P2100017.jpg

RUNDE 2

Bimmern

P2100019.jpg

Miata'n

P2100020.jpg

Skrunator

P2100022.jpg

190'n

P2100023.jpg

740

P2100024.jpg

Omega

P2100025.jpg

enda en Bimmer

P2100028.jpg

 

Frikjøringa:

Audi 100

P2100029.jpg

240

P2100030.jpg

240

P2100031.jpg

Audi 100

P2100033.jpg

og hvor skal så de?

P2100034.jpg

Vebba

P2100035.jpg

quattro sladd

P2100036.jpg

740

P2100037.jpg

Rekord

P2100038.jpg

 

Vinneren av Breisladden:

P2100023.jpg

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår