Gå til innhold

vw T-181 selges/byttes

Ranger emnet

kormi

Anbefalte innlegg

Skal selge min T-181. Den er fri for skummel rust, kun overflate noen steder. Den mangler tak/kalesje, men har siderutene forann. Interiøret er slitt, men fullt brukbart. Har brukt bilen som bruksbil de siste to sommerene..har vært en fryd. Har stått i garasje om vinteren.

Motoren som sitter i er en 1680 med 2 dobble weber 40'r. Bygget sammen i våres. Går godt, men skulle hatt nok kanskje hatt noen dyser med litt feitere blanding. Sitter orginale bredda felger på den, 14" forann og 15" bak. Senket forann med Sway-Away senkeinnsatser.

Det står skilter på den, men disse tilhører en -56 boble. Chassie nr. følger med.

Bilen selges med alt som nevnt ovenfor for 20 lapper. Mulig litt billigere ved hurtig avgjørelse.

Eller 16.000 uten motor,

eller 15.000 for bare vogna, uten motor og skilter,

eller byttes i eu-godkjennt vinterbil, + evt. mellomlegg.

Bilen er i daglig bruk og kan sees og prøves på Jessheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kormi

Det står skilter på den, men disse tilhører en -56 boble. Chassie nr. følger med.

....say what now?

Skjønte lite eller ingenting av det der.

Det er skilter på, som tilhører en annen bil?

..det har man jo lite bruk for hvis man blir praia av blåkledde indianere.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kommer opprinnelig fra usa. den ble hentet inn til norge men ikke tollet. Så den eksisterer ikke i norske registre. Men har snakket med tilsynet og de mener at hvis man kommer med en god story, så skal det ordne seg.. nevne noe som at bestefarnen min har hatt den på låven i alle år, og har anntagelig falt ut av systemet. Da tegnes det ny identitet og en ny godkjenning trengs(ikke noe problem) så er det på vegen lovlig. Bilen er en -74 så den er veteran nå om ca. 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ikke altfor lovende ut med tanke på lovlig registrering..

(Kunne godt tenkt meg å kjøpt bilen, så det er ikke noe jeg sier bare for å være jævlig.)

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt i orden det.. skjønner at folk blir litt tankefulle, men som jeg skrev i noen innlegg over, så har jeg hatt en samtale med tilsynet og det er ikke umulig å dikte opp en story, slik at de legger ch. nr. inn i systemet og du tar med bilen på tilsynet for å godkjenne den. noe som ikke skal være noe problem siden det finnes noen få registrerte biler av denne typen her i Norge. vips du har skilter og den blir veteran fra 1/1-04

En annen mulighet er å få tak i et Karman Ghia understell med papirer og bare flytte over karossen. er ikke mange boltene.. Karosseribytte har aldri vært ulovlig det heller.. ;)

flere muligheter her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider