prosjekt G Spot Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Denne passaten har blitt rundstjelt på nordlie auto moss i natt, Er det noen som ser eller hører noe er jeg utrolig glad for å høre noe om det. Spesiellt om felgene. Hvis noen oxo kunne postet denne på vw audi forumet hadde vært helt topp Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Done; http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=662917#post662917 :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Faen ass, rett ved der jeg jobber. Dritt folk som ikke har råd til noe selv som stjeler alt ass! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 feeet bil:) slike folk burde man bare kappe hendene av og slå ut tenner slik at de ikke har sjangs til å gjøre noe sånt noe mer... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 rundstjært som i ribba ?? utrolig synd ... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 10000 i dusør hvis felgene kommer til rette. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 håper for ALT i verden at du finner den/de jævelene som har gjort det her. Du rører ikke personlige eiendeler:fuckme2: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 skal kikke så hardt jeg kan etter de felgene og eventuelt andre deler :) Lykke til Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 må ha hatt en sår oppvekst dem som ikke ei gang vet forskjellen på mitt og ditt samt hva ordet jobbe for tingene betyr.! Lykke til. Håper du finner dem. Hard privat etterforskning er det som må til. Politiet kaller det hverdagskriminalitet og henlegger saken fortere enn saken blir lagret på serveren dems desverre. Stå på! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Nordlie Auto har blitt et "eldorado" for langfingra tullinger i det siste...kort tid siden ble Golf`n til et familie medlem robbet for alt som heter stereo og tilbehør på samme sted. Om dette er til hjelp vet ikke jeg, men i helga som var ble jeg oppmerksom på en litauisk registrert Golf 2 ( gul av farge ) snokende inne på gårdsplassen vår. Vedkommende snoket på restene av Rado`n og virket rimelig stresset. I det øyeblikket jeg lokka opp døra og slapp bikkja ut dro han/de av gårde i god fart.... Dukker det opp noe nytt i Golf saken så tar jeg kontakt.....muligheten for at det er samme jævel som står bak er jo alltids til stede. Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Burde de ikke hatt overvåking ved dette verkstedet da, om det skjer gang på gang... Og hvorfor kjører han på 20" midt på vinteren ? Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Burde de ikke hatt overvåking ved dette verkstedet da, om det skjer gang på gang... Og hvorfor kjører han på 20" midt på vinteren ? Eieren jobber der. Bilen stod på lagring for vinteren. Bilen stod inngjerdet, og det er overvåkning der. De har løftet delene over et 2 meter høyt stål gjerde. Klarte ikke å se hvem de var på filmen Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Da har du faan meg lyst på nye felger!!! jævli synd at sånnt skjer! skulle gitt dem en skikkelig omgang! gjerne robba alt dem eier og har, bare for å kaste det i ei ælv! så kunne dem merka hvordan det er!! blir litt arg jah.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 utrolig kjipt dette !! :( skal si ifra hvis felgene havner her oppe i nord!! du hadde ikke låsebolter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passatguy Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg bor ca. 50 meter fra Nordlie, og i natt hadde vår bil innbrudd. Fader, andre gang på under et år. Sykt irriterende. Tok låssylinderen og bærbar dvd-spiller. sist gang tok de bilen, så en liten forbedring. 2000 kroner jeg kunne tenkt meg å bruke på noe annet. Jeg skulle på service idag, derfor jeg var oppe klokken 0700. Snakk om uflaks Så kjipt det der Anders. Mvh en gammel gokart bror Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg