volvo264 Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 som overskriften sier, so hugges der litt biler for tiden..må bli kvitt litt deler og diverse, som eg ikkje trenger.. 244 82mod: står chevy 305 og 350 motor og gir. selges i grunnen ikkje, men bare til rett pris. ellers er bilen lyseblå metallic med svart/blått interiør. opprinnelig ein DL utgave, so den er ikkje utstyrt med nåke utenom servo og sveisa sperre=) 245 86mod: står B230A motor i bilen. beige interiør og mørkegrønn metallic utvendig "orginal lakk" bilen er ombygd frå varebil. men stålbjelker under osv er der forsatt..bare utstyrt med servo og hijackers bak. 740 91mod: selges uten motor,gir,el-nett,dashbord. totalvraka front og venstre skjerm bake. ellers er bilen beige interiør og mørkegrå metallic utvendig. utstyrt med servo og abs.. har også mykje rart til andre 240,740 og ein smule 940 også.. bare å spørr om du skulle ha bruk for noe..kan alltis gjere en byttehandel også=) alt som kan sendes i post, sendes mot forskudsbetaling.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 du har ikke en 531 topp liggende? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 du har ikke en 531 topp liggende? har i grunnen de ja..men er litt i tvil på å selge..har gått 150k. var planen å bruke den på ein FK motor eg har ståandes.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hva er hijackers? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 ok, får du kanskje skaffet en til ca 20nde februar? er da neste lønning tikker inn. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hva er hijackers? nei, ka man skal sei da? justerbare dempere på luftrykk? meir trykk, høgre bil osv...ikkje so godt og kjøre med, etter de eg har hørt..men i tifelle, so leker mine litt..holder ikkje på trykket Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 ok, får du kanskje skaffet en til ca 20nde februar? er da neste lønning tikker inn. maybe? mulig eg selger min, for en go pris..bare å gi en lyd osv, når du skal kjøpe ein du=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 ok, skal ha et glt innsug også. gir lyd jeg ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Åja. Er det dem blir kalt..? Er det kompressorstyrt, eller manuell fylling av luft? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 ok, skal ha et glt innsug også.gir lyd jeg ;) jess..har ett par, 3 stk av dei også;) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg