prodigious Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hei folkens. Jeg har noen deler liggende som jeg aldri har fått somla meg til å få montert. Derfor prøver jeg å bli kvitt det istede for at det skal ligge i garasjen å ikke bli brukt. Jeg har følgende deler som vurderes solgt: Sparco Fjærbeinstag (foran) Grenrør i rustfritt 4stk ATS felger m/eldre sommerdekk Originale frontlykter m/blinklys Original grill m/emblem har også originale fangere (foran og bak) det ene festet på bakfangeren har knukket. Kom med bud, så skal vi se hva det blir til. Ingen skambud takk! Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hei, hva er dimensjonen på ats felgene du selger? 7x13? eller? kunne vært intressert i disse Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hei, hva er dimensjonen på ats felgene du selger? 7x13? eller?kunne vært intressert i disse Heisann. Husker ikke helt bredden på dem, men de er 13". Tror bredden på dem er 5,5" og 6", kan dette stemme tro? Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 wolfram; Var du interessert i felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 wolfram; Var du interessert i felgene? nix.. for smale Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 ok..noen andre som er interreserte i noe av det andre jeg har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg