halsen89 Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Tenkte og bygge hatthylle i MDF, skal ha 2 10" 3-veis høytalere i den. Fra før er det en sånn glassfiber sak, så vis jeg tar ut den så er det helt åpent bak til bagasjerommet, Bilen vi snakker om er en Opel Kadett E. (kupe) Så da lurer jeg på om jeg skal bygge en Svær hatthylle med plass til forsterkere og slikt oppå. eller en mindre som ikke går så langt bak, men likevel har plass til de 10" tommerne. Under hatthylla kommer 2 TS-W3004SPL i bassreflekskasse, vil det bli noe merkbar trykk forskjell med eller "uten" hatthylle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Kommer jo helt an på åssen bil vi snakker om.. Men jeg hadde en mondeo mk1 sedan, og der var det stor forskjell med og uten den orginale, så om du setter på en mdf plate der så blir det nok ikke noe bedre enn hva det er fra før hvertfall.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calli-Turbo Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Jeg har bygd mye anlegg i GSi-er og merker ingen forskjell med eller uten hattehylle, men dette er de orginale da........men tror ikke du skal merke mye forskjell uansett, kadett er en bil d er lett å få mye lyd i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 okok :) vil jo ha mye lyd ;) Men skal bli arti å se om jeg får plass til alt utstyret på hatthylla. Men hvor mye DB tror dere jeg oppnår i denne bilen med 2stk TS-W3004SPL og en Dynabel BF7501? Er det noe vits i å prøve seg i noe DB-Drag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Du hadde nevnt bilen ja, hehe, ikke alltid øya er helt med ;) Men på en GSi ville jeg nok prøvd å finne på noe som gjør at det er noe fritt fremover hvertfall... jo mindre som er i veien jo mer trøkk, enkelt og greit. Og er ikke noe i veien for å delta i dB-drag med denne bilen og det anlegget.. Selv bruker jeg 2 stk av 10" versjonen i min dB-bil.. TS-W2504SPL som den heter. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 tenkte det jeg og, jo mindre hindring jo mere trykk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg