Saab_Racing Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 det har vel noe med homologeringa å gjøre tror jeg. Foreksempel må du kjøre med 8v i en bil som orginalt ble levert med 8v. Er vell derfor veldig få bygger 242 i super pga at de ikke får kjørt med 16v da må det være spess for super 1600 klassen i såfall, har sett pv med volvo evo motor å det er jo 16v, er ikke det orginalt på en gammel PV... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 hvis det er sakariasen du mener så kjører han 8v. alle evo topper er ikke 16v Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 hvis det er sakariasen du mener så kjører han 8v. alle evo topper er ikke 16v aner ikke hvem som eide PV`n men den var med 16v... er lenge siden jeg så den... var bare noe jeg så på nette... men... hva da med wankel?? har jo ikke ventiler:P hehe Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 dem har vell noen rare formler dom kaller omregningsfaktor. wankel bilene må jo ogå kjøre med mere vekt enn andre. man trenger jo snart universitets utdannelse for å skjønne seg på alle de rare regla de lager Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 da må det være spess for super 1600 klassen i såfall, har sett pv med volvo evo motor å det er jo 16v, er ikke det orginalt på en gammel PV... 16V er ikke EVO!:nono: EVO toppen er 8 vetilert!:respect Spesial laget av Kent Karlson (http://www.motordesign.se/) i Sverige for å kunne lever mere enn 531 toppen som er Volvo sin "værste" topp! Riktig som nevnt over at i Super kan man ikke kjøre med flere ventiler en modellen ble solgt med! Derfor marked for Kent Karlson sin EVO topp! (og han leverer stål blokk opp til 3,0liter)! Men i National er dette ikke noe krav, jeg tenker det evt var i den klassen du så PV`n med 16V!:thumb Sry, men nå er vi veldig off topic! Mvh LSR :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 16V er ikke EVO!:nono: EVO toppen er 8 vetilert!:respect Spesial laget av Kent Karlson (http://www.motordesign.se/) i Sverige for å kunne lever mere enn 531 toppen som er Volvo sin "værste" topp! Riktig som nevnt over at i Super kan man ikke kjøre med flere ventiler en modellen ble solgt med! Derfor marked for Kent Karlson sin EVO topp! (og han leverer stål blokk opp til 3,0liter)! Men i National er dette ikke noe krav, jeg tenker det evt var i den klassen du så PV`n med 16V!:thumb Sry, men nå er vi veldig off topic! Mvh LSR :volvopower: oki, takker for info...:) Å ja, vi har en tendens til å gå off topic her i bilcross/rallycross trådene, hehe... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg