Cyclonic Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 har en audi 80 1990 modell 2.0e som har begynt å fuske litt. begynte tidligere i uka da jeg kjørte hjem ifra jobb, virket ikke som bilen fikk bensin å den begynte å rykke og til slutt stoppet. var bensin på bilen og ingen unormal tempereratur. jeg startet så bilen igjn og kjørte hjem, funket helt greit da. nå; 3 dager etterpå har jeg montert effektanlegg og skal u på en prøvetur.. får vel kjørt en kilometer og bilen oppfører seg likedan som tidligere. jeg stopper motoren, starter igjen men ved gasspådrag så begynte den å rykke igjen. fikk kjørt hjem i garasjen så ikke noe unormalt og to meg en liten kjøretur i feltet for å sjekke, motoren gikk da greit. hva kan dette være? dårlig kontakt et sted? takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyclonic Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 bumper denne litt :) I dag har jeg feilsøkt en del ting, byttet bensinfilter, blåst rent div. slanger, sjekka plugger osv. bilen lugger fortsatt. dette skjedde ganske raskt etter jeg monterte effektanlegg, men det skal da ikke ha noe å si? rotor, tennplugger, tennpluggkabler, bensinpumpe og luftfilter er nylig byttet. hadde den på verksted tidligere i høst og da sa han at dysene til innsprøyninga var slitt, derfor den jager på tomgang. kan dette være årsaken til dette også? kan det være lambdasonden? evnt, hvordan kan jeg sjekke det? kabler er intakte.. anyone? på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Hvis du har montert nytt eksosanlegg har du vel kansje tuklet med lambdasonden? Lyser det noe motorlampe? Et verksted med diagnoseapparat kunne sikkert lest ut feilkoder.. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyclonic Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 lambdasonden sitter i katalysatoren som er før effektanlegget, så er nok ikke derfor.. ikke noen lamper som lyser heller, vil helst prøve mest mulig før jeg sender den inn på verksted, er jo svindyrt :S noen som vet om en grei måte å teste den lambdasonden selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyclonic Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 *bump* :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg