KajKnoz Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 6x9 og noe som lager litt bass+forsterker til dette ønskes kjøpt så billig som mulig.. Håper noen har noe gamelt liggendes de bare har planer om å kaste som jeg kan få billig.. trenger mere lyd i bruksbilen, men orker ikke å legge masse penger i det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 hva sier du til 12" i kasse med forsterker til 1400,-, nytt med full garanti?! send meg en mail om det kan være noe... postkassami@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 har en 12" sub du kan få for 350,- helt ny:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 har en 12" sub du kan få for 350,- helt ny:) kan du fortelle litt mere om denne subben? effekt? bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hva sier du til 12" i kasse med forsterker til 1400,-, nytt med full garanti?! send meg en mail om det kan være noe... postkassami@hotmail.com skrevet i det andre forumet ditt der du har gitt meg et par andre tilbud og sagt du har flere ting enda billigere.. hadde vært fint om du sendte meg de billigste pakkene du kan sette sammen til meg og sende de på mail til djkaj@online.no på forhånd takk=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 sendt deg mail..dette er det rimeligste jeg har inne nå, som fungerer bra til prisen...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Har en Alpine Type S 10" i kasse. Selges for 1000kr. Spiller bra! Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 har en basskasse med en 10" nesten ubrukt. 500 spenn + frakt. ca 600w Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
#BMW# Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Har en Ground Zero GZUW12X 1000W RMS. Den er meget lite brukt.. Du får den billig. send en mail: con4r@hotmail.com Da jeg leser mere epost enn pm.. Mvh, Tor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 takker for svar:) Må komme med en dårlig melding: Hvis jeg skal oppgradere anlegget så har jeg ikke råd til å bruke over 1000,- på kasse, element og forsterker nå.. kabler har jeg heldigvis liggende=) noe over det kan jeg ikke ta meg råd til hvis jeg skal få gjort noe med prosjekt-bilen:( e bærre lærling vetz! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg