sInnzYk Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1374198#bilder Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javvad Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 prisen noe diskutabel, evnt. hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 drit feit bil.. skulle kjøpt på flekken om jeg hadde hatt spenn :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 prisen noe diskutabel, evnt. hvor mye? jeg har alt en kjøper på den for 60 lapper, en kamerat av meg.. men han må få solgt bilen sin først.. så er vel egentlig førstemann til mølla ettersom han er villig til å gi meg 60.. har jeg ikke tenkt å gå ned noe i pris Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 drit feit bil.. skulle kjøpt på flekken om jeg hadde hatt spenn :) takk for det :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg