Amantazon Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Heisann! Her er ett bilde av bilen min Lurte på om noen her på forumet vet om Amazoner som er godkjent med mye motor i Norge? Har lest at det skal være en med chevrolet v8 på bra med hester og noen sinte turbobiler. Hadde vært fint hvis noen visste litt mere om disse eller andre godkjente biler??? Har planer om å få litt mere effekt bilen i løpet av neste vinter=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.I.Håvik Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Godkjennte amazon med chevy v8 trur eg det er få av. Vist det er noken i det heile.Muligt min du har lest om. Foraksel vekt og dreiemoment er vel problemer dei fleste møter. MVH Trond Inge Håvik. http://www.hrcustom.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amantazon Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Supert prosjekt! Hva skal du ha av bremser og drivline da? Leste inne på forumet til amazonklubben og der var dedt en som påstod det var flere godkjente amazoner i Norge med masse motor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.I.Håvik Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Vist du følger prosjekt tråden amazon på sida mi står alt der (3 sider) . Wilwood foran.chev 327,t10 kasse og dana 30 bak med ventilerte skiver og 4 stempla calipere MVH Trond Inge Håvik. http://www.HRcustom.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amantazon Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Modig prosjekt!! Har lest gjennom hele sida di, mye gromme deler! Har du tenkt å ha den som ren race bil eller har du planer om godkjenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.I.Håvik Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Skal prøve på godkjenning.Da låner eg inn ein strupa 305 og kjører på benking. Men når eg får bilen opp og går må eg på vekt og måle foraksellast,vist denne overstiger maks foraksel last må eg sjå om det er noke å hennte eller om den rett og slett blir for tung.Blir jobba med lik vekt foran og bak og da meiner eg at det skal gå bra.Bilen veier jo berre 1100kg orginalt og så mye tyngre blir den ikke.1100kg på 50/50 er jo 550kg foran maks er 700kg foraksellast,og da går det jo fint.Blir bilen 100kg tyngre så er det berre 600 på foraksel. Får nok sikkert problemer med alt det andre på bilen Bremser og div.Men det må eg prøve å få godkjent under `konstruktiv endring`. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg