mx_power Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 hei hei. lure litt på å skaffe meg en lyd prosessor som kan dele minst 3veis og ha tidskompensasjon. er Rockford Fosgates 3Sixty.2 noe tess? eller alpine sin.? eller noen helt andre.??? eller en spille som har dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 hei hei. lure litt på å skaffe meg en lyd prosessor som kan dele minst 3veis og ha tidskompensasjon. er Rockford Fosgates 3Sixty.2 noe tess? eller alpine sin.? eller noen helt andre.??? eller en spille som har dette? RF sin 3Sixty ser ut til å være like enkel som å pisse og treffe bakken.. Men er kun 3veis. kan også være litt knot å ta med en pc hver gang man skal justere noe. Alpines pxa. Eneste negative er at den fort tar opp støy med rca kabler,men utenom det har jeg bare hørt skryt om denne. 4veis og alt man trenger. Men fortjener en spiller med optisk singal ut og du blir kvitt alt som finnes av støy som evt kunne kommet gjennom singalveien fra spilleren. Pioneer har jo prs greiene sine som sikkert er knall, men dog mye dyrere en begge overnevnte. Eller har jo alpine og pioneer, og sikkert fler noen godt utstyrte spillere, men ingen kommer i nærheten av kombinasjonen spiller+dsp så vidt jeg vet. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 hei hei. lure litt på å skaffe meg en lyd prosessor som kan dele minst 3veis og ha tidskompensasjon. er Rockford Fosgates 3Sixty.2 noe tess? eller alpine sin.? eller noen helt andre.??? eller en spille som har dette? hvor mye har du tenkt til å bruke på en slik spiller/boks da? kanskje enklere å kunne hjelpe deg om du har et budsjett... 97527116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 hehe.. nå falt ting på plass :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 alpine 9855r? e den noe tess? forstår det sånn at den har 3veis deling og tidskor.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 har den det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Den har det ja. Det er den eller pioneer p88RS i den pris klassen.. (såvidt jeg vet) Neste steg på stigen blir en del dyrere.. (4veis delefilter, tidskomp og hundreogørtenbåndseq..:D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 alpine 9855r? e den noe tess? forstår det sånn at den har 3veis deling og tidskor.? Har vært veldigt fornøyd med min spiller til nå :) Spilleren har 3veis deling og tidskor. ja :) Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 kjøpte meg en pioneer deh-p88rs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg