havove Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Har en jævla iriterende banke/riste lyd bake på venstre hjul/side. Høres ut som noe er løst og liger og rister(har sjekka at det ikke liger noe bake og rister) Først hørte jeg det godt bare når jeg kjørte på ujevn vei, nå hører jeg den hele tiden. Hører det godt inne i bilen. Hva kan det være? støtdemper? foring? bærekule? Noen som har peiling? Er jobben lett og gjøre selv? takk for svar Siter Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Kan vel være et hjullager. Da forrige bilen min begynte å donke, var det allefall det. Er lyden der hele tiden, eller kun da du bremser opp? Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg