Gå til innhold

Hvem kommer med FWD i år 2007

Ranger emnet


Polo20VT

Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide å få litt liv i dette forumet igjen også, er jo flere år siden sist det var en diskusjon her.

 

Som topicen sier så lurer jeg da altså på hvem som skal kjøre 402m/201m med FWD i år.

 

Legg gjerne ut litt info om bilen og åssen mål du har, selv så tenkte jeg å få testa Polo`n for fullt åssen tider det blir ekke godt å si men håper på lave 12`ere:camper:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
Det er det alltids meg da, får håpe på noen gode tider men, må jo få testa og blitt ferdig med den først. :titties:

 

Nå må du fortelle litt om gobilen din da. Litt bilder ville ikke vært feil heller.

Kanskje på tide at vi tar en titt på den snart;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet ut hvorfor det skjedde da. Kan det ha vært tenningsbank. Har sett det på andre motorer.

 

Vet ikke hva du har fått med deg men jeg er vel den som har kjørt mest i år tipper jeg, selv om jeg bare har kjørt på gata.

Men det har blitt mye gassing. Har spurt om du ville ut å gasse flere ganger jeg men du har jo ikke stillt opp. Heller ikke sagt ifra når du selv har vært ute å kjørt. Synes du ikke det er noe gøy å kjøre ute på veien da.

 

Hvis jeg har bil til neste år så er jeg med, er vel ikke akkurat kjent for å feigen ut. Om jeg klarer å kjøre fra deg det tviler jeg på. Det måtte bare være om jeg kom med en bil som trakk på alle hjula det da:fingers:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet ut hvorfor det skjedde da. Kan det ha vært tenningsbank. Har sett det på andre motorer.

 

Vet ikke hva du har fått med deg men jeg er vel den som har kjørt mest i år tipper jeg, selv om jeg bare har kjørt på gata.

Men det har blitt mye gassing. Har spurt om du ville ut å gasse flere ganger jeg men du har jo ikke stillt opp. Heller ikke sagt ifra når du selv har vært ute å kjørt. Synes du ikke det er noe gøy å kjøre ute på veien da.

 

Hvis jeg har bil til neste år så er jeg med, er vel ikke akkurat kjent for å feigen ut. Om jeg klarer å kjøre fra deg det tviler jeg på. Det måtte bare være om jeg kom med en bil som trakk på alle hjula det da:fingers:

 

 

 

er ikke noe merker i stemplene eller toppen så tviler på at jeg har hatt så mye bank at blokka har sprekt grunnet det.. er bare noen av de blokkene som ikke er like sterke som andre.. ( noen drar 850hk ut av de blokkene og andre sprekker på 350hk)

men ny sterkere blokk er bestillt og den skal ikke være mulig og sprekke..

 

har ikke hatt noe lyst til og kjøre så mye på veien da det som regel aldri gir noe fast resultat...men stiller hvis det blir noe seriøst hvor det er mulighet til og teste i trygge\skikkelige former ( 2 felts vei uten andre biler)

 

 

nei, får satse på at du blir med og sette noen tider til neste år da...er litt morsomere og kjøre 402m når det er flere en kun meg uten V8 som kjører!

virker som japse\europa folka er redd for og teste redskapen på gardemoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvis du ikke har sett noen merker så er det jo ikke det. Men blir nok bra med ny blokk. Deilig å vite at allt er på stell når man skal lade på.

 

Men det er da flere plasser her i nærheten hvor man kan teste i trygge omgivelser. Det har blitt gjort mange ganger i sommer og det har funka kanon. Men er jo litt kjedelig når jeg sender melding til deg om du skal bli med ut å gasse også gidder du ikke. Første gangen vi skulle ut å kjøre var du jo veldig ivrig. Men så dabba det liksom bare av. Grunnen til at jeg ikke kom meg på gardemoen var jo at første gangen sto jeg uten kasse og siste gangen var jeg på rudskogen. Men er jo veldig lite dragkjøring i Norge for gatebiler så er kanskje ikke så rart at det dør ut. Street legal er det jo masse av men det er jo bare 201m.

 

Har jo fått parkert noen 13 sekunders biler så jeg er fornøyd.

Så har jeg sprengt en girkasse til da.

 

Regner med at du er klar til 1. mai igjen, da skal vi ta igjen det tapte:thumb

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår