DaButcher Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Jeg ville først tatt motor + senkesett.. Felger får du ikke godkjent, om du må bruke spacers, da det ikke fins papirer på tüv spacers til 240, såvidt jeg vet. om du møter opp på motorgodkjenning med ulovlige felger / spacers, får du ikke motoren godkjent den dagen uansett. Ville sendt søknad, så du kan lettere påklage avslag. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Kommer veldig ann på hvor du drar samt hvem som ser på bilen din... Jeg fikk beskjed om at felgene gadd han ikke å gjøre noe med, selv om jeg hadde alle papirene i orden. Så de trengte jeg ikke å ha i vognkortet sa han... Du får noen 5 eller 10mm spacers (weee!) med TÜV papirer, husker ikke hva merket er, men powerzone solgte dem. Buret må bare godkjennes av en snabb fra NBF, altså norges bilportforbund, tror ikke dette er stort problem hvis buret er lagd etter boka, ser ålreit ut og er godt polstra... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Hva er riktig innpress da? foreksempel på en 8"brei felg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Buret må bare godkjennes av en snabb fra NBF, altså norges bilportforbund, tror ikke dette er stort problem hvis buret er lagd etter boka, ser ålreit ut og er godt polstra... hvor finner man en sånn dott som kan se på buret da? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 i din lokale bilsportklubb.. buret må bygges etter bilsportboka, er ikke noe spesiellt problem,men kan bli køddent å få det godkjent. jeg var å viste bilen min 3 ganger samme dag, og ble nekta godkjenning. uten grunn. Risløkka anbefales IKKE! polstret det i hue og ræva,men han mente det var for lite. Hjalp ikke at NBF sa at det var nok! så BT er noe bedritent kødderi! Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Men hvordan er det med bura Pedersen selger,halvbur? Kan det bli godkjent av NBF? Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.