Gå til innhold

Monica sin mase tråd ;)

Ranger emnet


Mokka

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg liksågreit bare kunne lage en egen tråd her jeg, så har jeg et sted der jeg kan mase på dere,eller prate med meg selv eller hva det nå skulle være :)

 

sååh, første ting jeg lurer på i dag hehe, jeg er så forbanna lei av å høre på radio,så kjøpte en ny cd/mp3 spille (billiggreie), har dratt ut den gamle spilleren, men nå har jeg litt mange ledninger :doh

 

c0036fb227cbdcdc131e0104632d5ccf.jpg

 

dfd9eb87713dc034ab47c42327055134.jpg

 

skal jeg bare plugge den ene plastdingsen med ledninger i den andre? og hva er de røde og hvite ledningene og hvor skal de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøv å koble sammen den svarte "sukkerbiten" fra spilleren i den fra bilen (skal bare passe på en måte). De røde og hvite ledningene er sannsynligvis utgang til en forsterker (sub o.l.) men hvis du ikke har det, kan du bare la de ligge. Litt knotete forklart, men bare prøv deg litt frem. Er jo mye mer tilfredstillende å få det til selv:)

 

edit: la til litt...

1997 Audi a4 2,6 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ene stikket er til display og ratt betjening(hvis du har det)

det skl som regel bare være og stikke de to klossene fra spilleren inn i orginal stikket som sitter bak på orginal "buret" til spilleren.. det er sånn svenske sikkring på den så man kan ikke få satt de feil..

 

hvis de ikke passer inn der tar du deg en tur dit du kjøpte spillere og spør om en overgang som de andre sier.. :P

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:) jo,de svarte skal passe sammen de, var aller mest de røde/hvite jeg lurte på hva var,men nå vet jeg jo det også :) må gjørde det ferdig i kveld en gang tenker jeg..

såhh,noen vil ha en kasettspiller? eller to? eller et cd-magasin? hehe

 

Hei... hvor mye skl du ha for cd-veksleren?? :P

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår