Gå til innhold

Kicker zx1500.1 forsterker

Ranger emnet


vw_keko

Anbefalte innlegg

Selger min helt nye og ubrukte kicker mono block. Har ikke behov for denne da jeg har fått meg sponsing på bilen.

 

Pris i butikken kr.9990,-

 

SELGES FOR KUN Kr.5000,- + frakt

 

Noen fakta:

 

1500 watts RMS power output

KickEQ Boost with Up To 18dB Centered at 40Hz

Boost, Gain and Crossover

Frequency Controls Top Mounted

Visible Protection Indicator

Soft Start Circuitry

24dB/Octave Low Pass Crossover From 50 to 200Hz (300.1Crossover Fixed @ 80Hz)

12dB/Octave Defeatable Subsonic Filter At 25Hz

Remote Bass Control

 

Ring gjerne for mer info.

 

http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=9203929&sid=5aNoSlzBK253033&pos=66&tot=409&page=3

Hilsen Keko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger min helt nye og ubrukte kicker mono block. Har ikke behov for denne da jeg har fått meg sponsing på bilen.

 

Pris i butikken kr.9990,-

 

SELGES FOR KUN Kr.5000,- + frakt

 

Noen fakta:

 

1500 watts RMS power output

KickEQ Boost with Up To 18dB Centered at 40Hz

Boost, Gain and Crossover

Frequency Controls Top Mounted

Visible Protection Indicator

Soft Start Circuitry

24dB/Octave Low Pass Crossover From 50 to 200Hz (300.1Crossover Fixed @ 80Hz)

12dB/Octave Defeatable Subsonic Filter At 25Hz

Remote Bass Control

 

Ring gjerne for mer info.

 

http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=9203929&sid=5aNoSlzBK253033&pos=66&tot=409&page=3

 

da kjøper man heller ny for 4900 på Megabillig.no;)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst på en forsterker uten serienummer og garanti så gjør du det!

 

er nok samme garanti og serienummer der som om du kjøper den noen andre steder (norsk kjøpslov gjelder for alle vettu;)

 

så kjøper nok ny for 4900 i stede du;)

 

ikke 10 000 som du sier den koster:P hehe

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok samme garanti og serienummer der som om du kjøper den noen andre steder (norsk kjøpslov gjelder for alle vettu;)

 

så kjøper nok ny for 4900 i stede du;)

 

ikke 10 000 som du sier den koster:P hehe

 

Som sagt tidligere så gjør du det og ikke fortsett å ødelegge en salgstråd.:offtopic

 

Jobber selv på Bilradiospesialisten og vet hva et produkt koster i butikken. Prisen varierer selfølgelig fra vanlig butikk og nettbutikk.

Hilsen Keko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er forjævlig at alle skal komme å ødelegge kjøpstrådene til folk på denne måten hele tida,er du ikke interesert i varen,så hold kjeft!

 

Nå en gratis bump for denne forsterkeren!

 

man selger vel ikke noe som han påstår koster 10 lapper brukt til 5000 når man får kjøpt d nytt for 4900 av en importør av Kicker i Norge???

 

og foresten har vel bilradiospes samme prisen på nett som i butikk elr????:P:P:P LOL

 

har værtfall det her i Trondheim:partyon: :rules:

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som jobber på bilradiospesialisten bør være veldig forsiktig med hva du påstår her. Megabillig er forhandler hos Kicker importøren i Norge.

 

Impotøren av Kicker i Norge heter Audiocom. Bilradiospesialisten i Kristiansand, hvor jeg jobber og Audiocom eies av samme person. Audiocom ligger ca 250 meter fra der jeg jobber og VET 100 % at Megabillig ikke får varer fra Audiocom.

Megabillig kjøper sine produkter fra vanlige butikker i USA og importerer dem til Norge selv, noe som ikke er lovlig siden Audiocom har agentura på dette produktet.

Hilsen Keko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man selger vel ikke noe som han påstår koster 10 lapper brukt til 5000 når man får kjøpt d nytt for 4900 av en importør av Kicker i Norge???

 

og foresten har vel bilradiospes samme prisen på nett som i butikk elr????:P:P:P LOL

 

har værtfall det her i Trondheim:partyon: :rules:

 

 

Først og fremst så les det første innlegget riktig. Produktet er NYTT. Hva Åge og Hans gjør i Trondheim i butikken sin, vet jeg ikke. Vet iallfall at avtalen mellom de 4 butikkene som ligger i kjeden som heter Bilradiospesialisten har avtale om at produktene i butikken er noen prosenter dyrere enn på nettet. Det er det som er nemlig hensikten med hele nettsalg. Å drive et nettbutikk krever mindre kostnader enn å drive en butikk.

Hilsen Keko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår