v|ncenT^ Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Haha, denne må du se ! Som sykkelrepratør reodor felgen ville sagt: " denne er både bakhjulsdreven og forhjuldsdreven" Sinnsykt tøfft at dem ratter den bilen gjennom trafikken ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 haha!! tror jeg hadde begynt å lure litt hvis jeg så en sånn en på veien!!:D Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 det der er da vel ikke en fiat 600? eller er det bare jeg som ikke har peil i det hele tatt? :P husker jeg lo godt første gangen jeg så den videoen der.. :) moro med 4-hjuls styring! ;) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Det er en Polsk Fiat 126p. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 kul film, men repost til de grader... mener å ha sett den her inne mange ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 kul film, men repost til de grader... mener å ha sett den her inne mange ganger Upps, følger visst ikke bra nok med på forumet for tiden skjønner jeg :thumb: men artig var'n læll ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Grom den der, mener å ha lest et sted at det sitter en Honda-motor i den (uten at jeg husker helt hvor eller tør garantere det).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 kul film, men repost til de grader... mener å ha sett den her inne mange ganger Korrekt! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg