Heff_88 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 så over papirene på golfen min og kom over at den ble registrert i 26.06 1986 noen som har en forklaring på hvorfor bilen er registrert 4 år etter produksjon? første jeg tenkte på var import. Christian. Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ikke utenkelig at den er flyttegodsimportert. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 så over papirene på golfen min og kom over at den ble registrert i 26.06 1986 noen som har en forklaring på hvorfor bilen er registrert 4 år etter produksjon? første jeg tenkte på var import. Christian. Hvis det står samme år på første gangs reg. i Norge og reg.år i vognkortet er nok bilen en overligger (stått på lager lenge) hvis ikke er det inport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Men overligger i 4 år? Synes jeg hørtes voldsomt lenge ut til å være en overligger. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Men overligger i 4 år? Synes jeg hørtes voldsomt lenge ut til å være en overligger. Enig ! men reg år er første gang bilen er registrert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg