helvete83 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 noen som vet hvor mye det koster? og er det vanskelig og bytte? må jeg ha originaldel fra audi eller kan jeg kjøpe billig hos torshov/mekonomen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 noen som vet hvor mye det koster?og er det vanskelig og bytte? må jeg ha originaldel fra audi eller kan jeg kjøpe billig hos torshov/mekonomen? Hvilken bil er det snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Du sier på pm at det er en A4 2002 mod. Jeg kan ikke si at jeg har noe særlig erfaring med disse bilene.. Men har byttet bærearmer på mange biler før, har aldri brukt orginaldeler.. Kjøp heller som du sier på mekonomen/bilextra. Jobben er heller ikke så vanskelig, tar deg ca 20 min om du er sånn passe "hobbymekaniker". Kjøp deg haynes manualen dersom du ikke har den. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Jep kjøpte alle 4 øvre bærearmer til min Audi på mekonomen + bremseslanger. Koster litt over 3k Ikke dyrt det. Med boka i også fikser du det selv istede for å betale 12k med deler og arbeid på Møller. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg