Lassjus Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Finnes det et spill der man enkelt kan legge inn sine egne modeller, som for eksempel er laget i 3dstudio max? Hadde vært moro å lage noe med Golf 1. Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 i det gamle spillet midtown madness så får du gjort dette med hjelp av noen konverteringsprogrammer, men jeg har ikke gjort dette selv så det er vel eneste hjelpen jeg kan gi deg. Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 racer vil jeg ambefale.. er en golf en der også tru jeg.. som du kan laste ned sjølsagt.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Eller så kan du laste ned GTi Racing,kan ikke lage egne modeller tror jeg men det er da nok med golfer der!! Kun vw biler, driver å laster det ned selv nå! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Takk for svar. Får se hva jeg satser på. moro å lage de selv, men det GTI racing hørtes moro ut også. Hadde midtown madness en gang. moro det. Racer kjenner jeg ikke til. kan ta en titt. Lassjus Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 er tråd om det her.. racer altså. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 når det gjelder dette spillet! hva gjør man når man har lastet det ned og bare får opp WinRAR filer. som det ikke er noe spill i? Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 når det gjelder dette spillet!hva gjør man når man har lastet det ned og bare får opp WinRAR filer. som det ikke er noe spill i? Åpne en av filene i winrar, og dra ut innholdet i en mappe du vil ha spillet. Er sånn det ofte fungerer i alle fall. (eller sånn jeg pleier å gjøre) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 funker det på PS2 også? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg