ZtilongZ Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Mornings! Jeg har en golf 2, 91 mod som har et lite kjølevæskeproblem... Kjølevæska lekker, men hvor??? Trodde først at det var pga. en sprekk i termostathuset(?) som gjorde at det lå en bitte liten "kjølevæskedam" i motorrommet men fikk tak i ny del på høggern så det ble tett. Fylte på ny kjølevæske og var glad og lykkelig for at det nå skulle bli andre boller. Men den gang ei. Kjølevæska blir fortsatt borte, men det er ikke spor av den under bilen, og ingenting er vått i motorrommet, og olja er fin. Eneste jeg har lagt merke til er at eksosen min ryker ganske mye. Om det har noen sammenheng eller om det er bare fordi det er kaldt vet ikke jeg noe om... Noen som har noen gode forslag? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Borte Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Det skal ryke litt av eksosen, er bare kondens det, ikke farlig.. Legg en bit ren papp under motoren din, eller under hele motorrommet, la det ligge over natten, neste dag kan du se om det drypper ifra f,eks vannpumpa osv.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hvordan farge er det på eksosen? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galesten Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 hadde samme problem med min 240. ingen lekkasjer under bil eller i motor rommet. skjekket kjøleslangene og fant en med en liten sprekk. og det hva nok til at måtte eg måtte fylle på kjølevæske hver gang eg hadde kjørt. det kan også være indre lekkasjer som utettheter i vannkamrene i motoren til forbrenningsrom. topppakning Siter Vw Golf GTI16v kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 haha..morro at jeg så denne tråden nå! Dette har nettopp skjedd meg: Kjøpte meg en golf for en uke sia..funderte over hvor mye kjøleveske den brukte!! så i dag kjørte jeg litt da..fra korset til jessheim og jessheim og hjem igjen...! Så stoppa jeg for å betale omregen på bilen da det starta å komme no jævlig med damp fra motoren.."FAEN nå har jeg varmkjært motoren eller den overkoker" tenkte jeg! (hadde en golf 2 90 før hvor dette skjedde). Kom hjem og fylte på ny kjøleveske da min tank plutselig var helt tom i sta. Så starta jeg å sjekke motoren..ikke noe lekasje, oljen var fin, og motoren gikk klokke fint! så sjekka jeg slanger..og der! hadde den ene slangen en gigantisk høl i seg..greid å komme nær en varm del i motorrommet og ligget på den..svidd seg svers igjennom! jeg lette værtfall 5 minutter før jeg fant den sprekken! sjekk alle sider av dine slanger, snu dem.. sjekk overganger..ALT! da skal jeg nesten love deg at du ser at det er hull eller noe tull med slangene dine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 ...var toppakninga! :yodude: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg