Gå til innhold

Nm Rally

Ranger emnet


Kjetilr

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kjetilr

Noen flere som skal ut i skauen i hedmark? eller skal "alle" på gatebil??

 

Jeg skal ihvertfall ut i skogen. Skal se på SS4 og SS9 tenkte jeg.

Rally går fremfor Gatebil. Ellers er det jo alltids mulig å dra på Gatebil utpå søndagen...

Murphy's lov: Alt går galt... Samtidig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var skikkelig rått der jeg sto...ss3.. En sunny gtir som dro av skikkelig og kjørte rett i ei murtrapp! på et gammelt hus... Lå innoljede girkassedeler der pluss at det rant vann osv.. rimelig ødelagt på høyre front, ca 20 biler senere kommer jan widar jahrmann og legger inn ett eller 2 gir for mye og braser inn i nissanen... Volvon blei rimelig stygg den oxo... Smellet når bilen traff nissanen ble nesten overdøvet av nissan eiernes fortvilelse skrik.. hehe

 

 

artig var det å se hvertfall:D

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jahrmann er SKIKKELIG dårlig til å kjøre den bilen, klarer alltid å gjøre noe stupid.... han har vel rekord i bulking, mens Sveinsvoll er og blir norges mest uheldigste sjåfør..... og så syns jeg det er kjedelig at Thomas Schie kjører så bra.... linnerud burde vært forran han...

 

morro dag

 

kjetilr: har du bilder fra ss3 eller noen andre så legg dem ut et sted a

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

var skikkelig rått der jeg sto...ss3.. En sunny gtir som dro av skikkelig og kjørte rett i ei murtrapp! på et gammelt hus... Lå innoljede girkassedeler der pluss at det rant vann osv.. rimelig ødelagt på høyre front, ca 20 biler senere kommer jan widar jahrmann og legger inn ett eller 2 gir for mye og braser inn i nissanen... Volvon blei rimelig stygg den oxo... Smellet når bilen traff nissanen ble nesten overdøvet av nissan eiernes fortvilelse skrik.. hehe

 

 

artig var det å se hvertfall:D

 

bilder.... BILDER......BILDER!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår