Boosti Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg skal kjøpe et batteri til og ha baki bilen. Jeg ble annbefalt og kjøpe et gele batteri, da det tåler og bli helt utlada. Anlegget består av en Kicker ZX 750.1 monoblokk og en sony firekanalers på 500w. To sony xplod sub`r, jbl frontsett og to jbl 6x9 tommere. Holder dette til oppsette mitt: http://www.xelent.no/elementvisning.php?PID=291 Evt. noen som har et bedre tips i samme pris klassen? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Hva med Kinetik HC600? har et ubrukt her som jeg ikke trenger... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har du noe mer info og pris på dette? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 http://www.kinetikpower.com/hc600.asp der står det du trenger Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Nå er ikke jeg så inne på detta med batteri. Hva er forskjell mellom det og det jeg linka til. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Mindre Amperetimer, men det har liten betydning. Til prisen er nok ikke Concorde noe ille alternativ, bevares, men vil tro Kinetik har det ekstra "kicket" du er på jakt etter :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Mindre Amperetimer, men det har liten betydning. Til prisen er nok ikke Concorde noe ille alternativ, bevares, men vil tro Kinetik har det ekstra "kicket" du er på jakt etter :) Okey...så du tror det holder. For nå blinker alle lysa i bilen vist jeg fyrere opp anlegget for høyt. Har et ganske nytt batteri, og kablene mellom dynamo og minuskabelen til batteri er bytta til tykkere. Så jeg håper det hjelper med et ekstra batteri. Pluss at jeg kan høre på musikk med motoren av, uten og tappe batteriet for start helt. Det vil vel også gi litt mer trøkk ved så kort avstand fra batteri til forsterker.... Men gi meg en pris på det batteriet, så skal jeg tenke på det til i morra ;) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hva med Kinetik HC600? har et ubrukt her som jeg ikke trenger... Det fungerer bra til å teste bilforsterkere innendørs ;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Det fungerer bra til å teste bilforsterkere innendørs ;) Tihi... så det er _det_ du bruker premiene dine til altså ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 har selv puttet inn et slikt concorde batteri i bilen, og har nå¨en mye hevnere spenning osv ;) Fikk det for en høvding hos den lokale forhandleren, så er knall det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Er optima redtop er bedre valg en Concorde batteriet? Det koster jo bare hundre lappen med hos felleskjøpet. Men hva er forskjellen på red og yellowtop? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Er optima redtop er bedre valg en Concorde batteriet? Det koster jo bare hundre lappen med hos felleskjøpet. Men hva er forskjellen på red og yellowtop? Ingen? Hadde håpet på svar i kveld :rolleyes: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ingen? Hadde håpet på svar i kveld :rolleyes: yellow top tåler mer utladning og tror red top gir litt mindre?? om du søker finner du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Concorde er vel ikke akkurat "ferskvare". Noe særlig sprekere enn et nytt syrebatteri er det heller ikke. Vet om en kar som gir et Concorde-batteri til hver kunde som kjøper en forsterker. Hvorfor han gjør det? Kanskje fordi de er latterlig billige og ellers ville støvet ned på et lager på kaia i Oslo?! Kjøp alt annet enn Concorde! Det er jo en fordel at bilen starter når det er "20 blå" (-20 grader celcius for de som ikke vet bedre) Tar jeg feil? Arrester meg! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 eneste jeg kan si er at jeg har fått merkbart mer stabil spenning etter montering ;) andre påstander skal jeg ikke stå imot, annet en at jeg prøvde et spv44 og det funke ganske likt og målene var samme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg