Aron88 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hvis disse er i god stand..hva er god pris for alt intriøret? hehe..jau, skal ikke ta rally fronten din ;) passer ikke til min uansett vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hehe:) Vet ikke, tør nesten ikke si noen pris, vet at hvis helskinn er helt strøkent ligger det i pris helt opp på 10 000 kr, men hva del skinn er verdt har jeg ingen aning om.. Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 og! er alle golf 2 dør trekk like? for meg virker det som om golf 2 90 modell har større dør trekk enn min..kanskje det er fordi plassering av speil osv :P er verdt det! hehe..skal ha bedre intriør :) så hvis jeg får meg en mekaniker lærling plass blir det demontering av motor og pusse og overhale den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Alle er like, eneste er lista mot vinduet som er forskjell... den som sitter i toppen av dørtrekket.. men den er jo bare å flytte over:) Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 høres bra ut :) men nå er det natta..skal til min hælvetes drittjobb og opp kl 6 :( takk for all svar!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 og! er alle golf 2 dør trekk like? for meg virker det som om golf 2 90 modell har større dør trekk enn min..kanskje det er fordi plassering av speil osv :P Nei, pre-88 har ikke "utsparring" til de innvendige dekslene som sitter der speilet er festet sånn som de til 88-dører har. Men dette synes ikke så godt. Ellers passer det som fot i hose. Og selvfølgelig, 2-dørs og 4-dørs passer ikke om hverandre (logisk nok):) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hva ga du for bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 jeg ga 25 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 skal bestille noen deilige matter til bilen nå..også sparer jeg litt til hel lakkering nå! må få vekk denne rusten osv og da er det like greit å pusse ned hele bilen og gi den en ny drakt også :) noen som gir meg billig hel lakkering? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 TIL SALGS! salgs annonsen er her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1374299 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 hehe.. Du skulle ikke ha den lenge:-P Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 denne hadde jeg store planer for..spør massern! hel lakkering og masse fint :) MEN en gåen toppakning har jeg ikke tid til. trenger en bil som jeg kan kjøre nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 kan du finne ut om det er 100% sikkert at det er topppakning??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exs Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 en topp pakning er da ikke så vanskelig og bytte uansett da... og du får vel uansett ikke solgt bilen for 25k med en gåen topp med tanke på at det var d du ga for den:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 en topp pakning er da ikke så vanskelig og bytte uansett da... og du får vel uansett ikke solgt bilen for 25k med en gåen topp med tanke på at det var d du ga for den:wonder: omreg er med i prisen, og det står at du kan få pris avslag ved hurtig kjøp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg