sunplaze Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Nå skjønner jeg ingenting...Plutselig stoppet sentrallåsen å funke...etterhvert oppdaget jeg at klokka i dashbordet også ikke virket som den skal... Når jeg skrur av og på tenninga hopper den tilbake til 12:00... Stilte den fram en time og prøvde igjen... 12:00 .....:fucku: Noen som vet hva dette er? Hadde vært fint om værtfall sentrallåsen hadde funka... heeelp meee.... Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varvik Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har kanskje noe å si med strømmen. På min bil stilte klokka seg tilbake til 00:00 når glødepluggene var ødelagte. Skifta de igår, å nå funker klokka og alt Siter Eirik. VW Passat 2.0 2007. Volvo V40 1.8 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunplaze Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Nå gikk faan meg taklyset også... :( Er det glødeplugger på bensinbiler da? :S Å hvor ligger disse? Hadde vært supert med et bilde...:partyon: Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Når dette har skjedd for meg har batteriet vært flatt:D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Nå gikk faan meg taklyset også... :(Er det glødeplugger på bensinbiler da? :S Å hvor ligger disse? Hadde vært supert med et bilde...:partyon: Bensinbiler har ikke glødeplugger.. Prøv å lade batteriet, sjekk eventuelt batteriet ditt får lading.. Kan være noe med dynamoen? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunplaze Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Bensinbiler har ikke glødeplugger.. Prøv å lade batteriet, sjekk eventuelt batteriet ditt får lading.. Kan være noe med dynamoen? Kan prøve, men jeg tror ikke det er dette som er problemet...lader 14,8 v ifølge kondisen og bilen starter uten problem...Så strøm skal det være nok av...Tror alt dette kom etter jeg skulle teste en 220v omformer i dag tidlig... den funka et par sekunder før sikringen røk...tror det var sikringen da det ikke er mulig å se dette med det blotte øye...må sikkert teste den med et voltmeter...det var da jeg la merke til alt dette... Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimzzz Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 virke jo som om det e nåkka som gjør at det kortslutte når du vrir om tenninga da, for hvis du gir en kortslutning t batterie så stille klokka sæ t 00:00 såvidt æ huske. for når æ kobla anlegge mitt og fikk pluss å minus borti hverandre på batterie mene æ d skjedd. men e itj sikker Siter Chevrolet S10 2.2L 1998-mod X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671 X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlelx Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Ganske enkelt sikringa som er problemet her.. Var det her i gården ihvertfall. Kvelden da jeg kjøpte golfen min satt jeg å fikla borti sigarettennern, men selve glødern (eller hva faan det heter) var ikke der, så plutselig gnistra det og ting begynte "etter hvert" og vise seg å være ufunksjonabelt. Klokka..tripmålerern..taklyset..sentrallåset.. og nålene i dashn gikk ikke tilbake til "null". Bytt sikring:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 sentrallås, klokke/kjørecomputer, og taklyset går på samme kurs/sikring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg