sveiser`n Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg selger min motor,en B21 som har gått ca 110.000 motoren har ligget tørt i kjelleren i nesten 2 år.. den gikk som en klokke når jeg tok den ut av bilen (skulle ha b23) siden har den liggi der.. bud? jeg har også en overdrive kasse som sitter på en B23 motor som skal selges kassa har gått ca 160.000 og er fortsatt tight og fin.. selger B23 motoren også den har gått 175.000 byttet olje når den skal men reg.reim må byttes.. motoren har stått i ca 2 år så mulig noe mer som må gjøres med den.. den persjonen som køper B23motoren med eller uten overdrive kassa FÅR OGSÅ MED BILEN VISST ØNSKELIG bilen er en volvo 240 med rust høl i gulvet og kanaler osv.. delvis ribbet innvendig men delene følger med (må hentes på henger evt) GI BUD JEG VIL IKKE HA DET MER SIDEN JEG HAR MER ENN NOK MERD 200SX`N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg selger min motor,en B21 som har gått ca 110.000 motoren har ligget tørt i kjelleren i nesten 2 år.. den gikk som en klokke når jeg tok den ut av bilen (skulle ha b23) siden har den liggi der.. bud? jeg har også en overdrive kasse som sitter på en B23 motor som skal selges kassa har gått ca 160.000 og er fortsatt tight og fin.. selger B23 motoren også den har gått 175.000 byttet olje når den skal men reg.reim må byttes.. motoren har stått i ca 2 år så mulig noe mer som må gjøres med den.. den persjonen som køper B23motoren med eller uten overdrive kassa FÅR OGSÅ MED BILEN VISST ØNSKELIG bilen er en volvo 240 med rust høl i gulvet og kanaler osv.. delvis ribbet innvendig men delene følger med (må hentes på henger evt) GI BUD JEG VIL IKKE HA DET MER SIDEN JEG HAR MER ENN NOK MERD 200SX`N Hva er egentlig en slik B21 verdt? Har en kompis som må ha en A-B motor i 240'en sin.... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 du får`n for 1500kr..b21 altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Er det innsprut eller gasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 b31 er gasser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 b31 er gasser... regner med at du mente b21, så da blir det en b21a motor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 mente b21 selvsakt :) det blir en b21a har ikke peiling på volvo (bare jappser) så det får vi si at det er en b21a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 mente b21 selvsakt :) det blir en b21a har ikke peiling på volvo (bare jappser) så det får vi si at det er en b21a hvilke årsmodel er denna, veit du det? stemmer det at den faktisk ikke har gått mer en 100k ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 er 21a hvis det er gasser ja:) 110k,hmm..må være en lite kjørt ca 78mod motor dette da?Min er 78 å gått 140k.. Er det med alt og motoren er grei så er det vel ingen upris. Lykke til med salget! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 jeg har også en overdrive kasse som sitter på en B23 motor som skal selges kassa har gått ca 160.000 og er fortsatt tight og fin.. selger B23 motoren også den har gått 175.000 byttet olje når den skal men reg.reim må byttes.. motoren har stått i ca 2 år så mulig noe mer som må gjøres med den.. den persjonen som køper B23motoren med eller uten overdrive kassa FÅR OGSÅ MED BILEN VISST ØNSKELIG bilen er en volvo 240 med rust høl i gulvet og kanaler osv.. delvis ribbet innvendig men delene følger med (må hentes på henger evt) GI BUD JEG VIL IKKE HA DET MER SIDEN JEG HAR MER ENN NOK MERD 200SX`N hva skal du har for detta a? Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 ja det stemmer at det har gått ca 100k.. det er en 82-83modell b21a.. jeg gidder ærlig talt ikke juge på denna motoren no:) hallo det er en dritt motor i mine øyne som jeg ikke vil ha..nermest gir bort (1500kr).. grunnen til at den har gått så lite er at onkelen min som bor i kongsvinger kjøpte bilen helt ny og siden har bor litt landllig til så ble den bare brukt til og fra buttikken osv. så over tok jeg faenskapet..hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 B23 MOTOREN ER SOLGT!!!! DET ER BILEN OGSÅ!!! dvs. at jeg sitter igjen med en b21a motor til salgs (se lengre opp) og en overdrive kasse som er nyoverhalt (2500kr).. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 DA ER OGSÅ B21A SOLGT!!! dvs at jeg har igjen en nyoverhalt overdrive kasse og mellom aksel som jeg håper på og få 2500 kr totalt for.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg