oWo Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Mitt bruksbil prosjekt. G60:) Grove planer for året er: -Emblemfrigrill eller orginal. -Intercooler. -RS6 hjul (felgene på bilde er caddyen sine) -Vr6 bremser -Justerbart senkesett. -Muligens noe foringer også. Tar ting litt etter hvert, er i daglig bruk. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpern Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Slenger meg på i rekken av mange flotte corradoer!! Siter http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Herlige biler dere har da;) og utrolig kult at noen tar steget til nye fargekombinasjoner Torpern.he he. Gjorde seg sinnsykt bra syns jeg.:jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 enig, den der var skikkelig tøff! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpern Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Takker for komentarene!Har vært en god del delte meninger ang fargen på felgene,men har ikke ombestemt meg enda,de blir bare bedre og bedre til bilen for hver gang jeg ser på de.... Siter http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Stili bil, men hurra for Sverige? Tror sorte felger hadde blitt KONGE, men bare min mening. Nice ride Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 sommer <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Naaaam ^^ Men bilen din er for blank!!! misunne;s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 vel..fronten er nylakkert så den er jo ganske blank..skulle hatt resten på skikkelig proff rubbing/polering :) men takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Min Corrado, vinner nok ingen pokaler forløpig men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Min corrado. I daglig bruk. sommer som vinter! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 ..og her er min som jeg aldri bruker. Vurderer å selge :( Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Mobil bilder men men... Holder fortsatt på å "rydde" i motorrommet. Men har jo nesten aldri fri så det tar tid. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joneinar Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 min røde valver! Siter Hva er likheten mellom Ringnes og sex i en båt? -it`s fucking close to water! Vannet dere kaller øl, ringnes, er hva vi pisser etter at vi har drukket Aass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg