smartpnts Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Noen bilder av nybilen. Litt møkkete og uten skjørter... :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 slitan ;) pen bil Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 slitan? hva er det.. sliten?:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 noen nye bilder av min Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 slitan? hva er det.. sliten?:o hehe nei ? :P bare et ord/utrykk man sier når noen har fått noe nytt ;) Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Såpass ja =) For den er jo litt sliten i lakken i forhold til fangern, men karosseriet til slutt;) Pen bil forresten:) Syns nesten grå gjør seg best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 AsconaRace: Hvilken spec har du på motoren? Audi bunndel? Kanskje jeg må sitte på en tur med deg en dag!kiddie Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 AsconaRace: Hvilken spec har du på motoren? Audi bunndel? Kanskje jeg må sitte på en tur med deg en dag!kiddie hehe hadde eg bare fått den på veien snart :knock: sliter litt med bremsene for øyeblikket:) men satser på det kommer seg. vell står orginal cosworth 4x4 t3 turbo på. også kalt t60 eller noe tror jeg. s2 stempler og innmat. g60 pakninger. vet ikke om rådene er g60 eller s2 faktisk. bunnpanna er nok orginal 16v. hjemmesnekra innsug med flow trakter og g60 spjeld. skal kjøpe ny chip og 440cc dyser og 3.5bar FPR fra porsche nå straks. så får vi se:) står orginale g60 dyser og chip i nå. så får nok litt for lite bensin på høyere turtall Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Såpass ja =) For den er jo litt sliten i lakken i forhold til fangern, men karosseriet til slutt;) Pen bil forresten:) Syns nesten grå gjør seg best. pen bil! kult med en corrado til i området :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 hehe hadde eg bare fått den på veien snart :knock: sliter litt med bremsene for øyeblikket:) men satser på det kommer seg. vell står orginal cosworth 4x4 t3 turbo på. også kalt t60 eller noe tror jeg. s2 stempler og innmat. g60 pakninger. vet ikke om rådene er g60 eller s2 faktisk. bunnpanna er nok orginal 16v. hjemmesnekra innsug med flow trakter og g60 spjeld. skal kjøpe ny chip og 440cc dyser og 3.5bar FPR fra porsche nå straks. så får vi se:) står orginale g60 dyser og chip i nå. så får nok litt for lite bensin på høyere turtall Okei, kult! En av de penere corradoene faktisk. De felgene passer bilen meget bra syns jeg. Kunne spart meg for sølvnetting da men okei! Hehe. Ser deg vel kanskje på veien en dag før eller siden da!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Okei, kult! En av de penere corradoene faktisk. De felgene passer bilen meget bra syns jeg. Kunne spart meg for sølvnetting da men okei! Hehe. Ser deg vel kanskje på veien en dag før eller siden da!:) satser på det ikke blir så lenge til nei :) Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 pen bil! kult med en corrado til i området :) Ja:) Syns ikke jeg ser så mange av de rundt her. to røde, en blå og en grå har jeg ihvertfall sett her til tider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Her en noen bilder av min igjen, etter eu-kontroll. Ikke vasket men men. Mads. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Takker! Et lite pluss med det er jo at det også er elektrisk justering på de. ;) Deilig! det har jeg å. hihi :titties: :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 madz: porr kjerre:D kledde m-look speila syns nå jeg:) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg