sindr Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Ho. Har et JBL power P1220E II element liggende, som jeg skal bygge en portet kasse til. Har ikke databladet til suben lenger, og finner ikke akkurat denne modellen på jbls nettsider.. Kan jeg bruke dataene fra en av de andre P1220 subene, eller hva? Hadde vært fint å fått hjelp til å optimalisere kassen for dyp og HØY bass, også vil jeg ha en firkantet port, skal bygge en brutal og litt "gammeldags" kasse som jeg tror kan bli tøff. Sikkert mange meninger der ute når det gjelder kassevolum og portdimensjoner? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 er ikke sikker, men regner med at du kan bruke samme kassevolum som de andre p1220 subbene. 63,7liter porta kasse med 4" bassrefleks rør, er anbefalt i følge databladet jeg har på p1220. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg