Gå til innhold

Til dere Ford elskere der ute...!

Ranger emnet


ManiaCoupe

Anbefalte innlegg

huff, velkommen etter.... du har vel ikke blitt lurt på reise helt DIT for å kjøre i 200??

 

SPør ivers hva vi kjørte i fra ruudskogen og hjem. og dette er ikke bare på MOTORveien.......

 

TAxidriver kan bekrefte noen fete forbikjøringer han selv var med på :)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

huff, velkommen etter.... du har vel ikke blitt lurt på reise helt DIT for å kjøre i 200??

 

SPør ivers hva vi kjørte i fra ruudskogen og hjem. og dette er ikke bare på MOTORveien.......

 

TAxidriver kan bekrefte noen fete forbikjøringer han selv var med på :)

 

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

RÅTT!!!

 

 

 

:rolleyes:

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

huff, velkommen etter.... du har vel ikke blitt lurt på reise helt DIT for å kjøre i 200??

 

Jeg er så veldig avhengig av lappen at jeg ikke tør å ligge med snittet noe særlig over 120. De 2 gangene jeg greide å kjøre fra snuten var såpass belastende på nervene mine at det prøver jeg å unngå;)

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ManiaCoupe

 

Jeg er så veldig avhengig av lappen at jeg ikke tør å ligge med snittet noe særlig over 120. De 2 gangene jeg greide å kjøre fra snuten var såpass belastende på nervene mine at det prøver jeg å unngå;)

 

 

Ja + at

 

"I Oslo har man enheter fra politiet, "Delta" som kjører rundt med spikermatter baki hele døgnet. Våger du deg på å tulle med disse gutta har du lagt egget. Forsøker du å komme deg ut av bomringen, sprekker hjula. Holder du god fart da, letter du og blir lam fra huet og ned når du lander (om du er heldig). En kar som forsøkte på dette føyk ut av frontruta og ble smurt utover i ei 2.30 meter lang grøt (drittungen på 16 år var bare 1.65 høy.)

 

Politiet i Oslo driter rett og slett i deg om du kjører idiot, og takk for det. Tar du livet av en eller flere uskyldige personer og overlever sjæl har du fortjent å slite med dette i ei celle eller på gaustad resten av livet.

 

DRIT I DET!"

:) ;) lol

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ManiaCoupe

 

Prøv å vri proben 90 grader for 0/1000 mm er ikke mulig!!!!

 

ok skal testes... var nede i 0,0003 en stund oxo, justerte litt i y og da ble x 0! Må være en feil på 200`n der x=0 y=0.. sikkert ikke kalibrert.. elller så er den jævla bra... he he

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår