ManiaCoupe Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Leiebilen jeg hadde sist gang i Tyskland. Hadde snitt på 188km/t på ei uke. Forbruk 76L/100 km..... Det er noe annet enn coupèn min det? Får prøve å leie noe ordentlig morsomt neste gang...vet at Hertz har Jag XK8 ihvertfall!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 akkurat som en vanelig dag bak spakene i sierran ;) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 huff, velkommen etter.... du har vel ikke blitt lurt på reise helt DIT for å kjøre i 200?? SPør ivers hva vi kjørte i fra ruudskogen og hjem. og dette er ikke bare på MOTORveien....... TAxidriver kan bekrefte noen fete forbikjøringer han selv var med på :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by rdl huff, velkommen etter.... du har vel ikke blitt lurt på reise helt DIT for å kjøre i 200?? SPør ivers hva vi kjørte i fra ruudskogen og hjem. og dette er ikke bare på MOTORveien....... TAxidriver kan bekrefte noen fete forbikjøringer han selv var med på :) :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: RÅTT!!! :rolleyes: Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Silverboy :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: RÅTT!!! :rolleyes: så bare en foss med vann som stod i mot frontruta eneste jeg så engang iblandt var baklysa til rdl:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Silverboy :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: RÅTT!!! :rolleyes: så bare en foss med vann som stod i mot frontruta eneste jeg så engang iblandt var baklysa til rdl:D men synes dere var litt slemme som dro ifra meg før jeg kom tilbake etter å ha hjelp FSR med girstanga... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by rdl huff, velkommen etter.... du har vel ikke blitt lurt på reise helt DIT for å kjøre i 200?? Jeg er så veldig avhengig av lappen at jeg ikke tør å ligge med snittet noe særlig over 120. De 2 gangene jeg greide å kjøre fra snuten var såpass belastende på nervene mine at det prøver jeg å unngå;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 hehhe:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 maniacoupe: mens du kjørte fort så justerte jeg offsett til x:0! y;0.0021 bra nok? he he Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by Kjetilr maniacoupe: mens du kjørte fort så justerte jeg offsett til x:0! y;0.0021 bra nok? he he Prøv å vri proben 90 grader for 0/1000 mm er ikke mulig!!!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by ManiaCoupe Jeg er så veldig avhengig av lappen at jeg ikke tør å ligge med snittet noe særlig over 120. De 2 gangene jeg greide å kjøre fra snuten var såpass belastende på nervene mine at det prøver jeg å unngå;) Ja + at "I Oslo har man enheter fra politiet, "Delta" som kjører rundt med spikermatter baki hele døgnet. Våger du deg på å tulle med disse gutta har du lagt egget. Forsøker du å komme deg ut av bomringen, sprekker hjula. Holder du god fart da, letter du og blir lam fra huet og ned når du lander (om du er heldig). En kar som forsøkte på dette føyk ut av frontruta og ble smurt utover i ei 2.30 meter lang grøt (drittungen på 16 år var bare 1.65 høy.) Politiet i Oslo driter rett og slett i deg om du kjører idiot, og takk for det. Tar du livet av en eller flere uskyldige personer og overlever sjæl har du fortjent å slite med dette i ei celle eller på gaustad resten av livet. DRIT I DET!" :) ;) lol Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by ManiaCoupe Prøv å vri proben 90 grader for 0/1000 mm er ikke mulig!!!! ok skal testes... var nede i 0,0003 en stund oxo, justerte litt i y og da ble x 0! Må være en feil på 200`n der x=0 y=0.. sikkert ikke kalibrert.. elller så er den jævla bra... he he Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg