Gå til innhold

mazda mx3. jl audio. seas. stinger. pioneer. Installbay.

Ranger emnet


mx_power

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

subben skal skrues fast med bolter med islagsmuttre. men lurer litt på hvordan det blir i og med subben veier 20kg. vil glassfiberen holde? tenker ved eventuel kresj brå stop ect. tenkt på å lage noen stål stag fra baffelen og ned i kassen som er boltet fast i bilen. så det ikke bare blir glassfiberen som holder? noen forslag? at subben er boltet fast i bilen via kassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

subben skal skrues fast med bolter med islagsmuttre. men lurer litt på hvordan det blir i og med subben veier 20kg. vil glassfiberen holde? tenker ved eventuel kresj brå stop ect. tenkt på å lage noen stål stag fra baffelen og ned i kassen som er boltet fast i bilen. så det ikke bare blir glassfiberen som holder? noen forslag? at subben er boltet fast i bilen via kassen.

Så lenge du lager en mdf baffel og støper glassfiber utenpå vil det holde i massevis. Da sitter jo elementet i mdf og ikke glassfiber. Men du skal jo lage glassfiberkasse til en w7, den må jo bestå av noen lag med glassfiber og polyester, så det skal fint tåle vekten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å legge gjerne borti 10lag. og dempe med virboplast og sånn "egge papp" skum gummi greier. den stjeler vel volum fra kassen sant? at eg har 43liter kasse så hiver eg inn "1liter" skum gummi så har eg vel bare 42liter? ikke som vanlig dempe ull likosm. ?? eller?

En liter kasse fra eller til spiller ingen stor rolle. Men har du regnet med at elementet tar opp en del plass?

Hvis du fyller opp med dempeull eller skumgummi, vil dette gjøre at elementet tror kassen er større og ikke mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baffelen ferdig

satt som et skudd. med m5 islagsmuttre og 70mm bolter.

IMG_1940.jpg

IMG_1941.jpg

 

fikk kabler i posten i dag.. :happyhappy:

8meter 50mm2 rød

4meter 50mm2 brun

4meter 25mm2 rød

4meter 25mm2 brun

en hau med diverse ring kabel sko og jording koblinger.

netting strømpe til a ta rundt kabler for at de skal se fin ut.

IMG_1948.jpg

tykk?

IMG_1946.jpg

fine kabelsko

IMG_1951.jpg

IMG_1947.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt annet knask som dumper inn.

 

IMG_1586.jpg

IMG_1585.jpg

 

rød alcantara

IMG_1574.jpg

 

kommer kinetik 800 batteri en av dagene. men morel gutta var i usa og han som sender vare var skadet i en ulykke.. så venter i spenning.. no mangler eg bare skille relè. har et red top og kinetik batteriet. prøvd gjentatte ganger og få fatt i matador ang. dynamoen min. men han vil ikke svare.. jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår