Sierra_4_ever Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hei er det noen som kan hjelpe?? jeg har en volvo 740 gl 1985 mod. når jeg skal starte den når den er kald så bruker den veldig lang tid på å få startet. og når jeg etter lang tid får startet den så må den stå å gå lenge på choken før jeg kan kjøre. for prøver jeg å kjøre så bare kveler motoren seg. hadde vært fint om noen kunne kommet med forslag. og jeg har byttet plugger,ledninger,rotor og fordelerlokk. men ingen forandring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Sjekk falsk luft. det gjør du med å spraye start-gass rundt innsuget/slanger mens bilen går på tommgang. øker turtallet da, er det falsk luft Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra_4_ever Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 takk for det skal prøve på det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg