KadettC_76 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 selger rekorden. Den er bra bortsett fra høyre forskjerm som har noen småbulker som det har kommet litt rust på. er malt over med rustmaling men vet ikke om det hjalp. http://the.ghettosmurf.org/garasjen_rekorde2.php er denne bilen.. er simons 2" eff.anlegg, sparco ratt, lesjøfors 40mm senkesett men dette er ikke skrivd inn i vognkort da. Interiøret er helt sort og strøkent. meget pen innvendig. FELGENE PÅ BILDET FØLGER IKKE MED. Bilen selges helst uten motor og gir da jeg trenger dette selv. Skal på eu løpet av januar, og årsavg ikke betalt. hbo 3000kr uten motor og gir. Send helst sms eller ring da jeg ikke har tilgang på internett så altfor ofte. bilen står 10mil sørvest for Trondheim. 97573295 Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Om to uker blir bilen vraka. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 opp Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 2000kr uten ratt, og 2500kr med rattet! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hvor holder du til????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 er det skilter påen? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 10 mil sør for trondheim står det, Rindal kommune. Skilter ble innlevert 28.12.06 så eu kontroll og årsavg for 2007 må fixes før den kan komme på veien. egner seg kansje best som delebil da det er mange brae deler og et så fint interiør har aldri jeg sett på en gammal rekord. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 dele bil har jeg ikke brukt for hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg