Blueboy Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 noen som kan modde på bilen min...ønsker å lakke diverse detaljer hvite! grillen,cuplippa,netting i fronten...noen som er behjelpelige med dette??? lurer bare på hvordan dette vil se ut...er ikkje serlig flink med photoshop selv... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Hmm, var kanskje noe jeg glemte å farge... jaja, whatever :) Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 detta gikk ikke så bra.. skal hjem ifra jobb nu.. men slik ble det.. lage ny senere om jeg får tid.. tjohei! Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Syntes det ser ut til at dette kan bli finere jeg .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 prøv på det du blueboy :) diverse hos meg blir gult snart tippe eg.. iallefall grill.. eventuelt netting i ny front :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Foresten - ville ikke lakket lippen - men hvis du ikke har problemer med at den tar nedi - så vill jeg fått dreiet noen alu mellomstykker - ca 1-2 cm høyere en dem som er der nå - så satt dem på i mellom i steden ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by Sonick Foresten - ville ikke lakket lippen - men hvis du ikke har problemer med at den tar nedi - så vill jeg fått dreiet noen alu mellomstykker - ca 1-2 cm høyere en dem som er der nå - så satt dem på i mellom i steden ? heilt korrekt.. kvite lippa såg lite bra ut.. la den væra blå :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 kommer til å montere noen lengre stag på lippa...slik at eg blir kvitt høydehus-effekten;) får sjå ka det blir til med nettingen...lar den kansje bare være svart og...får sjå..kansje blank netting hadde vore kult og...og chrome speil?! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 forresten en innmari fiinfin Polo du har der mister yummy :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Hei:) jeg lagde sånn Color consept greie jeg:) hehe Synes ikke du skal lakke noe mer hvit... kanskje få krom speil ja:) Matcher med krom felgene:) Og Krom gitter til grill å fanger sweet Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 takk for mange gode forslag!:) blir nok ikke til at jeg lakker lippa...synes den var finere i blått.. får se hva det blir til med nettinga..har vinteren for meg nå:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svsol Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 ;196807']Slik? bruker du paint eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg