cretix Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Har et problem som plutselig oppstod her forleden dag. bremseveske lampa begynte og lyse, så jeg fylte den opp med ny veske. Dagen derpå funket ikke clutchen min. Hva må jeg gjøre? Lufte chluchen? Hvordan gjøres slikt? Er det noe pakninger som lett går i stykker som må skiftes? Clutchen er helt ny og suveren. Rart den bare ble helt idiot nå :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 du fyllte ikke olje på chlutchen? ;):hammer Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cretix Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Bremseveske beholderen går på samme som clutch. Så jeg fylte bremseveske!:P Er jo så si en slaks olje :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Lufte clutchen?? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cretix Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 hydrolikk på 316i 89 modell går på samme beholder som bremse veske .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cretix Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Byttet slave selynderen idag .. men jeg får ikke trykk på hydrolikken.. Lufter som det skal og prøver og få trykk men ikke pokker om det blir noe reaksjon Clutchen er lett som fy! Den bare spytter ut veske.. Ikke flytene som det skal. Bare luft og veske.. Noen tips triks? lekker ingen andre plasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cretix Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 ET tips når det gjelder lufting av clutch på 316i e30 .. Beholder må være "GNU" full når du lufter den... Gjorde en glipp der, så jeg kom ingen lengre med det :) Men takk for alle svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henninglen Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 prøv å sug det igjennom med bremsevæskesuger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg