Isdal Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Har kommet over en Golf 3 Vr6 til en rimelig grei pris som jeg vurderer å ta en tur å se på/Prøve. Lurte på om det var noen her som har litt erfaring med Golf Vr6? Hva bør man være obs. på, se spesielt etter osv? Mvh. Øystein. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 som sagt, sjekk kjedeskinnene! du hørrer det om det er en tikke lyd. Om den bruker mye olje?svetter lrlignende..bare ta en rutine sjekk..kanskje en naf kontroll? Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 rust!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator402 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Vær obs på forsikringen, de er svææært dyre på VR6. Min gti er det litt over 7k, så jeg regner med at VR6'ern er over 10k. som tidligere nevt, så bør du være svært nøye på oljen og reg.reim, om disse tingene ryker, så har du en stor regning i vente ;) Bror min hadde en slik bil, og var svææært fornøyd med den :D Mange hester og lett å komme forbi andre biler, + at den har et utseende som er driit stilig på golf ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 dem har kjede, ikke reim Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg