Gå til innhold

how low can you go!!!!!

Ranger emnet


andre3000

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vil ikke anbefale noen å senke golfen mer enn 40/40. Det går kanskje bra med hjul og denslags, men jeg merker på min (som er senket 40/40) at den skraper relativt lett nedi på f.eks gamle bondeveier med dype spor i.

Han som hadde den før meg knuste radiatoren da han kjørte over en isklump på vei over Haukeli. Hvis du senker den mer enn 40 vil du nok også få problemer med at fronten blir veldig lav, hvis du skal inn på ferjer f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro ikke det blir ett problem, den gamle golfen min var senka 65/55 så det skal nok gå. var en mk3, er jo helt forskjellige biler. vet du hvor man får tak i sånne stabstag? pris?

 

har ikke fått på noen dekk enda siden jeg ikke har fått dem. men vil tippe på att det blir 225/35-19 et 30. vilken str har du på dine dekk/felg siden du kan ha så lav bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kommer an på ET og bredde/høyde på felg og dekk. Jeg kjører med 19" og KW justert helt i bånn og det går fint. Men man må bytte til stabstag som går under drivakslingene istedenfor de orginale som går over, for drivakslingene subber oppi stabstaget når du senker mer enn 50mm.

 

 

Hvis det staget begynner å ta i på 50 mm senk så har jeg senket en del mer en det... Det tok i hele tiden på min.

 

 

( har skiftet staget nå )

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Skal du senke masse bør du bytte til r32-stabstag foran ja, Det går under drivaksling i stedet for over. koster visst ikke så voldsomt mye på møller. ellers skaffer også Top Gun her på forumet.

Jeg selv kjører med 50 mm senk foran og det går helt fint det.

Men skal sies at det skraper til tider hvis det kommer en brå dump eller lign.. men er mye mer å gå på. men fordel å ha riktig stive dempere, og kjøre etter forholdene. bunnpannene er veldig utsatt og skrøpelige siden de er i aluminium.

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår