Merce300 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Noen som har interiør bilder av Volvo FM? (L1EH1) Har letet litt rundtom på nettet (også googlet) men finner meget lite av det... Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjøspøbelen Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 FMens dashbord ligner dette som er fra FHen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce300 Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 FH16? Jeg lurer litt på hvordan skjermen er skjult, har hørt snakkom at den kommer opp av dashbordet en plass? noen som vet noe om dette? Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvofantasten Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 FH16? Jeg lurer litt på hvordan skjermen er skjult, har hørt snakkom at den kommer opp av dashbordet en plass? noen som vet noe om dette? Jepp, når du putter den i revers, kommer den opp fra Dashbordet, eller når du velger ryggekamera. ;) Hvis du går inn på volvotrucks.com kan du gå inn i billedarkivet, og finne tusenvis av profesjonelle bilder. Edit : Forresten den kommer opp der som han fyren har mobilen sin på Fh`en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Jepp, når du putter den i revers, kommer den opp fra Dashbordet, eller når du velger ryggekamera. ;) Hvis du går inn på volvotrucks.com kan du gå inn i billedarkivet, og finne tusenvis av profesjonelle bilder. Edit : Forresten den kommer opp der som han fyren har mobilen sin på Fh`en! Er litt teit det ryggecameraet på fm er litt vel lite synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Er litt teit det ryggecameraet på fm er litt vel lite synes jeg det er samme rygge kamera på fm og fh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg