hybris Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by HemiCuda :D har tenkt på neonlys under 240'n min :p den er gammel.. men ikke rusten ^_^ og istedenfor de vanlige blå lysene på de fleste bilene her.. tenkte jeg på rosa :p vil være så anderledes det går med 240.. uten å være blodharry Volvo 240, rosa neonlys, ikke blodharry. Finn én feil. :) Siter -- Hybris / Thorbjørn http://www.getawayinoslo.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Walter_Melon Unnskyld meg, men du skrev det innlegget ganske sent på kvelden. I tillegg har du noen pussige skrivefeil... Satt du på bilforumet i fylla? :eek: Nei var bare litt sliten, men ikke full.... Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by hybris Volvo 240, rosa neonlys, ikke blodharry. Finn én feil. :) blodharry er forskjellig for forskjellige folk... det jeg ser på som blodharry er: 5 tonn wonderbaum laksetrapp/sjalusi senka foran, heva bak neonlys inni bilen girkule med neonlys 8" endestykke på originalt eksosanlegg skjule lakken med klistremerker lakkere bilen i skummle farger (spygrønn,brun,turkis)(kommer også an på bilen) 5 meter høye vinger styling som egentlig ikke passer .. men utrolig nok klarte og feste det på bilen og.. jeg vil ha rosa neonlys for og skille meg litt ut :p de fleste 240er er så like... og når V8eren kommer blir det morro... du er vel enig i at det må være flaut og bli flist av en 240 med rosa neonlys :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg