Gå til innhold

Bilder fra Fototreffet på Fornebu

Ranger emnet


Gjest moore

Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å komme med noen pekefinger her, men ville kanskje roa ned brekking og sladding inne i p-huset neste gang? =) Større sjans for at ingen nekter dere å oppholde seg der :)

 

Dessuten synes jeg det er pussig at et p-hus ble valgt som arena for å ta bilbilder (selv om det jo er bilens "rette element" ). jeg er ingen fotograf, men lyset inne i et p-hus er ikke mye å skryte av liksom... Det lyset vi har utendørs nå, er jo genialt ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ingen fotograf, men lyset inne i et p-hus er ikke mye å skryte av liksom... Det lyset vi har utendørs nå, er jo genialt ;)

 

Lettere å kontrollere lystet inne i p-huset. Utendørs nå, med all snøen, gjør at man fort risikerer å ende opp med utbrendte bilder. Så litt mindre lys gjør da ingenting når man har stativ for hånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kule bilder ja :D

Med så lite objekter må man huske kvalitet før kvantitet, men jeg må innrømme at det begynner å bli bra proffnivå her :)

Veldig enig :) Gleder meg til artikkel seksjonen kommer så vi får se noen artikler med fine bilder :) Og bra tekst

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SINNSYKT bra opplegg, og veldig mange dyktige!!! Jeg er stum av beundring... gleder meg til neste treff av denne sorten!

 

En STOR takk til Ayna K som var så søt og snill og stilte opp for oss.. :)

 

Her er en link til mine bilder etter treffet.. noe varierende lys og kvalitet. Men sånn går det når man ikke har tingene i orden.. hmm.. vel vel..

 

http://s108.photobucket.com/albums/n34/Eddietion/Bilfoto%20treff%20med%20Ayna%20K/?start=all

Rebel

 

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Nydelig bilder gutter og jente!!! Irriterte meg grønn og blå for at jeg ikke kunne komme, forskjellsbehandling kalles det:P Skulle ønske det var større interesse for bil og bilfotografering i Stavanger, noe som er heller labert. Rett før jeg flytter til Oslo.

 

Er veldig morsomt å følge fremgangen til dere "amatør fotografer" på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår