Plastic Racer Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hot ISH! :D Utrolig fett! Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Ser ut som et bra treff, litt vel mye Skyline bilder, men var kanskje litt lite oppmøte med biler? Ja blir sånn når du ikke kommer :( Her har dere superstreet-underground-r1-r2-turbo-hotrod-phototeam. Bilde tatt av Espen(DevilsTower) Tar forbehold om feil i navn og/eller kallenavn. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Øyvind heter han ukjente! hehe :D men, Moore MÅ legge ut bildet av espen ! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Ble nok en del bilder av R33'n... Men det var liksom den som var fetest da! Og er begrenset hvor mange fete biler som kommer på et foto-treff midt på vinteren ! ;) Men morro var det. Og dette må det bli noe av når snøen er borte, når det nærmer seg sommer og sol :) Her er noen av mine. Japp, en del av R33'n.. he he! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Øyvind heter han ukjente! hehe :D men, Moore MÅ legge ut bildet av espen ! :D Er det jeg som skal være redd nå? :confused: Er det et : :ass: bilde eller noe? :P - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 wow, konge! du blir bare bedre og bedre til å ta bilder hauke! Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hehe ikke deg nei, men EspenS :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 http://i94.photobucket.com/albums/l87/haukhe/DSC_3617_BF.jpg http://i94.photobucket.com/albums/l87/haukhe/DSC_3645_mindre_filtered-1.jpg Så, unnskyld fransken, fuckings strøkent!!! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 http://i94.photobucket.com/albums/l87/haukhe/DSC_3617_BF.jpghttp://i94.photobucket.com/albums/l87/haukhe/DSC_3645_mindre_filtered-1.jpg Så, unnskyld fransken, fuckings strøkent!!! agree!! BRA bilder Haukehe:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Øyvind heter han ukjente! hehe :D men, Moore MÅ legge ut bildet av espen ! :D hehe ikke deg nei, men EspenS :P vel.... Så gøy var det ikke :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 agree!! BRA bilder Haukehe:) du som tok bilder av mine elendige forsøk på å brekke rundt hjørnet? :blah: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 du som tok bilder av mine elendige forsøk på å brekke rundt hjørnet? :blah: hehe meg ja;) skal se om jeg kan få ut no bilder av det snart! ;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 vel.... Så gøy var det ikke :P Joda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 haha, drit morsomt...........dukenukem Du fikk meg ikke ordentlig i profil, er ikke rart det ble morsomt da! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg tok noen, men de må reddes litt først :D Sender deg en liten pm når jeg får tid. Hehe, ok. Bare legg de ut her du..:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg