sInnzYk Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Og her har vi din neste bil?http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1363902 hehe, jeg har sett på den.. men kan hende den blir litt dyr.. står ikke noe pris på den.. skal ha en til 120-130k tenkte jeg.. så vi får se hva det blir Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 hehe, jeg har sett på den.. men kan hende den blir litt dyr.. står ikke noe pris på den.. skal ha en til 120-130k tenkte jeg.. så vi får se hva det blir Men er utrolig snaxy den der da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Men er utrolig snaxy den der da ;) ja :) liker sølv, også digger jeg de felgene der :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 til info var det samme med min bil i dag,, lits trøm og tungstartet,måtte ha på motorvarmeren skulle det bli liv.. er kaldt for en diesel golf i odalen om dagen vet du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 til info var det samme med min bil i dag,, lits trøm og tungstartet,måtte ha på motorvarmeren skulle det bli liv.. er kaldt for en diesel golf i odalen om dagen vet du:) heh, er det... men min er absolut helt død nå... startern vil ikke gå rundt engang.. er strøm på bilen også.. får håpe vi finner ut noe i morra.. nå er jeg møkk lei den :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Skal en måle 12v på pluggene??? når jeg måler på pluggene måler jeg 9V, men når jeg kobler bort pluggene og måler på ledningen da maler jeg 12V... På pluggene står 11V. Min sliter max med å starte no, e ca -20 grader... Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 I dag morges var det 18 minus hjemme hos meg. Ikke det mest koselige å gå ut å starte golfen da, men må man så må man. Tok og dobbeltglødet før jeg startet, og måtte vel til en 20 sekunder på starteren før det ble liv tenker jeg. Skal love dere at det røyk svart ja :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 I dag morges var det 18 minus hjemme hos meg.Ikke det mest koselige å gå ut å starte golfen da, men må man så må man. Tok og dobbeltglødet før jeg startet, og måtte vel til en 20 sekunder på starteren før det ble liv tenker jeg. Skal love dere at det røyk svart ja :rolleyes: Når det er såpass kaldt kan det vell være lurt å vurdere en motorvarmer. Dieselen begynner å bli tjukk da Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Fy faen. Er det virkelig BARE hos meg det er kaldt om dagen? 22 blå i morges. Og starta gjorde den, men kan ikke akkurat si at den var særlig medgjørlig, men starta hvertfall for egen maskin :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 hmm.. du som er ole petter? sinnzyk altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Noen som har prøvd gløde pluggene fra biltema???? er de noe å satse på? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Når det er såpass kaldt kan det vell være lurt å vurdere en motorvarmer. Dieselen begynner å bli tjukk da DEFA Motor- + kupevarmer = birthday Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 DEFA Motor- + kupevarmer = birthday Er ikke alltid man har mulighet for å bruke det da, for eksempel når man hver eneste dag står midt på en stor parkeringsplass i tjukkeste byen :sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 hmm.. du som er ole petter? sinnzyk altså Hei, nei.. ole petter er en kamerat av meg.. han som kjøpte golfen min:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Noen som har prøvd gløde pluggene fra biltema???? er de noe å satse på? Funker greit de, er ikkje så stor forskjell fra orginale trur eg. Min står riktignok i garasje kvar natt, så er ikke så vanskelig å få start på den uansett. Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg