Iskald Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 du selger slike felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Ja det stemmer. http://www.barracuda-wheels.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskald Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 hmm... skaffer du den voltec t6 felgen i 18". Eventuelt i hvilke bredder ET og priser..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 ja, sender deg PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Nå har jeg bygd om litt i verkstedet og investert litt Dekk maskin med hjelpearm og balanserer maskin. flyttet arbeids benk og montert opp reoler Har en haug med BBS RM å øve på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 AudiV6cab skrev: Først: Jonte det er bare pissprat at du ikke får tak i meg, svarte deg på pm sist uten respons, og du har aldri ringt.Men de er sendt tilbake til deg! Så en liten updates på tråden, har lenge vært uten god data linje men nå kommer noen pics. Golfen "ferdig": [/img] may your souls rest in peace den opcn fra første side, er det sigurds? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 dynaBel skrev: may your souls rest in peace den opcn fra første side, er det sigurds? Golfen blir bygd opp igjen :) Ja det er Sigurd sin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hei.. Har du bilde av hvordan det ble seenes ut med nye spilleren i denne bilen? Astra`n altså.. :P Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1/2en Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 rene paradiset i garasjen der no:) stilige prosjekter^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Jo takk for det, det har skjedd mye endel her i det siste, men har kunder som ikke vil at byggene skal vises på nett..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1/2en Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 forsås jo d.. men stilig å følle m på de prosjektene som blir lakt ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 fine bygg du har gjort så langt.. er superfan av fargen på bolfen :D:P noe mere som skjer på den siden? :) Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 mrZipp0 skrev: fine bygg du har gjort så langt.. er superfan av fargen på bolfen :D:P noe mere som skjer på den siden? :) Takker. Ja Bolfen ja, som sagt mange ganger før, hadde det vært min bil hadde den vært ferdig for lengst :) Men skal iløpet av Februar gjøre litt på den å få den ut av mitt verksted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 der ville jeg ha jobba også!! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Bolfen ferdig? Ble ikke den solgt? Eller er det bare feil info som sirkulerer igjen? :P Hvilken tråd oppdateres bolfen nå? Synes fortsatt det prosjektet er spennende ;) MYE _PENT_ arbeid her Morten! -Kristian Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg