Hernes Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Lenge sida sist, men tenkte jeg kunne prøve litt igjen. Alt uten om felger er brusha. Er ikke helt fornøyd men sånn passe:) Håper dere liker arbeidet. Orginal: Modd: Veit det er litt tomt i fangeren men orker ikke være "detalje tøs" i dag:D Håper på kritikk. Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Deilig =D Syns det var pent jeg. Kanskje bortsett fra Supermann-merket i grillen ^^ Men det er bare min smak. Siter E36 Bmw 318i 1992 Rc: Pureten Alpha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 oii:) lenge sia sist.. men flink er du enda!:) kommer du over fjellet en tur en dag el?:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 drit rå!!! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Takk for svar:) er ikke helt fornøyd med den men syns den ble grei nok. oii:) lenge sia sist.. men flink er du enda!:) kommer du over fjellet en tur en dag el?:P Over fjellet kan vel gjøres^^ Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 den blei peen.... =) Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Den så forferdelig ut! Jeg kunne aldri tenkt meg å sette en fot i en slik touran! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Den så forferdelig ut! Jeg kunne aldri tenkt meg å sette en fot i en slik touran! Hvorfor ikke! Bilen var drit kul da... Men alle har vel sin mening:boxers Hva er det som ikke er så bra da? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Den så forferdelig ut! Jeg kunne aldri tenkt meg å sette en fot i en slik touran! jammen tusen takk:) Smak og behag, men kunne vært fint om du hadde sagt noe om det jeg hadde gjort, isteden for å si at den så helt jævelig ut. Men takk til alle kommentarer på moddinga mi da;) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg